Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Antal unger?? Er der nogen her som kan fortælle mig hvor mange unger en løvehoved ca. får pr. kuld? Har altid kun avlet hermeliner, o...
Avl og genetik
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
654
Er der nogen der ved hva race det er?? Hej?? Jeg har en kanin på 4 og holder meget af ham.. Men vil gerne vide hva race han er for vil helt vildt gerne ha en...
Avl og genetik
Oprettet:
13. maj 2010
Visninger:
674
Avler af fransk vædder søges Jeg søger en avler med avler nummer 2827 da jeg har en kanin med det nummer og ønsker lidt info på ham. Håber der er...
Avl og genetik
Oprettet:
12. maj 2010
Visninger:
1.193
Dværgvædder lige født unger! :) Hej alle. Her d. 9 maj (2010) ;) fødte min smukke kanin Milka, et kuld unger. Et par timer inden så jeg at hun h...
Avl og genetik
Oprettet:
12. maj 2010
Visninger:
955
Hvornår kan man se køn ved kanin unger hej hvonår kan man begynde at se køn hos kanin unger, hvor gamle skal de være før man kan se det ??
Avl og genetik
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
16.720
kønsbestemt af rotter Hvordan ser jeg om det er han eller hun, har læst en del om det og man skulle nemt kunne se det når de er 4 uger gammel...
Avl og genetik
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
742
plukker sig. Ja så her til morgen da jeg kom ud til vores kaniner, så havde Mulle plukket sig. Så er spændt på om det bliver her i d...
Avl og genetik
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
820
Dansk kaninavlerforening Hvad er fordele og ulemperne for en hobby avler som mig at melde mig ind i den?? Jeg tager ikke til spring eller udsti...
Avl og genetik
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
868
Lige et par spørgsmål Hvornår må man begynde at springe med moderen igen efter hun har født ? Hvornår må man begynde at klippe negle på ka...
Avl og genetik
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
795
hvor lange øre? (løvehoved) hvor lange skal ørene være på en løvehoved som er mellem 8-10 uger? ved ikke om det er rigtigt postet håber der e...
Avl og genetik
Oprettet:
7. maj 2010
Visninger:
402
2 marsvin hej vi havde 2 hunner først fik vi den ene så fik vi lidt efter den anden vi fik at vide de nok ville være lidt vilde m...
Avl og genetik
Oprettet:
7. maj 2010
Visninger:
1.006
Hvor gammel skal de være?:-) Hvor gammel skal en kaninhan være før han må 'bedække' en hunkanin? Og hvor gammel skal hunkaninen være før den får un...
Avl og genetik
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
433
hjælp til at finde hans avler jeg har i går fået en blå dværgvædder dreng at min veninde, som havde fået ham af en hvor børnene havde midstet interes...
Avl og genetik
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
811
de parre hinanden? Hej. ved ikke om jeg har lagt det her under det rigtige evne? Men altså sagen er den at jeg har to ørkenrotter. Da jeg...
Avl og genetik
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
455
Unger om 1 måned Jep så er min kanin blevet parret. :) Lavendel som er en blå kapptegnet med Adam som er sort. Man kan se Lavendel o...
Avl og genetik
Oprettet:
4. maj 2010
Visninger:
421
Afmærkning af kaninunger Hej alle sammen :) Nu har jeg de her syv skønne kaninunger til salg, der alle er sorte og helt ens. De kan allerede ...
Avl og genetik
Oprettet:
4. maj 2010
Visninger:
778
JUbii så er der kaninunger :D Jubbi så har Vivi født :D fem små unger. Gås første kuld :D der en to som er mørke, så de bliver nok sorte. så er der ...
Avl og genetik
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
363
Tegn på?? Hvordan kan man se at ens kanin ikk er falsk drægtig??(:
Avl og genetik
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
926
Gravid??? min kanin har lavet rede, så er mit spørgsmål hvor længe går der fra hun har lavet rede til hun får unger??(.
Avl og genetik
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
971
Race på dværghamstere? Kan nogen fortælle os hvad race vores dværghamstere er hver i sær? Nogen snakker om vinterhvide dværghamstere, cambells...
Avl og genetik
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
639

Annonce