938 visninger
|
Oprettet:
2 marsvin {{forumTopicSubject}}
hej vi havde 2 hunner først fik vi den ene så fik vi lidt efter den anden vi fik at vide de nok ville være lidt vilde men ik noget alvorligt... det kom ik de kopm ik op at slå men den første skulle da lige se den bette af.... det er nu et stykke tid siden ... og idag fandt jeg den store (den vi fik først) død og øret bidt af...
hun var helt stiv føj jeg hader det...
jeg var imod to hunner men vi fik dem alligevel...
kan to hunner bare ik sammen ?
jeg ved ik hvad der slog ib (hed hun) ihjel men er sku ked af det...
apr 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Gnavere: 2 Emner: 4 Svar: 125
dvs har jeg haft en hun der døde af hjertestop ifølge dyrelæge
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 54
hunner kan være nogen kramper overfor hinanden, men det er sjældent de fysisk skader hinanden..
hvor gammel var den der døde?
det kan jo også være hjertestop, trommesyge osv.. der er mange bud..
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
apr 2010
men der er et tons af muligheder, det behøver ikke være den anden der har gjort det.. tvivler i hvert fald meget stærkt på det.. specielt når det er en yngre hun..
apr 2010
jeg har bare været ked af det hele dagen ib var sød lidt vild men sød
har tjekket mange gange til jasmin og hun virker okay hun er noget mindre end ib var... hvor gammel hun er ved jeg ik da jeg købte hende ved en dyrhandel
apr 2010
at øret er bidt af kan jeg ikke sige med sikkerhed, men mit bud kan være en adfærd bla. også mødre udviser..
hvis hunnerne har dødfødte unger, begynder de at spise dem for at rydde op, og måske er det en lignende adfærd den anden hun har påbegyndt? jeg vil selvfølgelig ikke sikke det med sikkerhed er derfor, men det kunne være et bud..
apr 2010
2 marsvin