Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  plukker sig.
  • #1   10. maj 2010 Min gjorde det ved middags tid smiley

• #2   10. maj 2010 Ok hvornår plukkede den sig? var det også om morgnen eller lige før? og må man godt kikke til den hvis man står lidt fra den eller skal den have helt ro?

• #3   10. maj 2010 min plukkede sig om aftnen og fødte næste dag kl 16

• #4   10. maj 2010 ok så kan der jo godt gå lidt tid i nu.... så må vi jo bare vendte

• #6   10. maj 2010 ok jeg tænkte bare på at hvis den opdager vi kikker så ville den måske blive urolig og så kunne det måske trække ud.

• #7   10. maj 2010 Jeg kunne heller ikke finde på at rode i reden, men bare kikke til den engang imellem. og det kan jeg forstå man godt må.

• #8   10. maj 2010 Ja det var nemelig det jeg tænkte på og det er første gang.... så vi er da lidt spændt på det.

• #9   10. maj 2010 Tak. jeg var lige ude og kikke og den har født dem, men de ligger ikke i reden og hun sidder og spiser i det rum hvor hun har mad, hvad skal jeg gøre, for så ville jeg ligge lidt halm over dem men så kom hun hurtig der ind, så gode råd modtages gerne meget hurtigt. tak

• #10   10. maj 2010 ok tak. jeg har lagt dem tilbage i reden og der lå så to unger i reden og 4 udenfor reden, så nu må vi bare se om det er fordi de 4 er syge eller hvorfor hun har lagt dem udenfor, er det normalt at hun ikke ligger ved dem, men hun reagerede på at vi lige lukkede lemmen ind til hende mens vi lag de andre tilbage, er det ikke et godt tegn? og mange tak for hjælpen.

• #11   10. maj 2010 ok det lyder meget godt, så er det jo nok som det skal være ;0) men hvis hun nu tager dem ud af reden igen, skal vi så ligge dem tilbage igen, eller er det så fordi hun ikke vil kendes ved dem? og hvad skal vi så gøre ved de små unger?

• #12   10. maj 2010 ja det var også min tanke, men godt lige at høre en andens mening om det, nu når jeg ikke er så erfarende i det. Men ind til nu så ligger de alle godt i reden så håber de bliver liggende.

• #13   10. maj 2010 Tak for det....

• #14   10. maj 2010 Jeg var lige ude og kikke til dem igen og der er 8 kaninunger så den får da lige noget at se til...

• #15   10. maj 2010 Tillykke!:D

• #16   10. maj 2010 hvis hun lægger dem ud fra reden og de er sunde og raske ville jeg finde en plejemor til de unger der er blevet "smidt" ud

• #17   10. maj 2010 Som det ser ud lige nu så ligger de alle i reden, hun har ikke smidt nogle ud igen, og de ser alle sunde og raske ud. men tænker på om 8 unger ikke er mange og om hun kan klare at passe så mange?

• #18   10. maj 2010 8 er mange ja, men normalt. Hun kan godt klare at passe dem, hvis bare hun får ro og du ikke stresser hende. smiley

• #19   10. maj 2010 ja det håber jeg. Det er min dreng som har kaniner, og han er rigtig god til at tage sig af dem han er 14 år. men han kikker tit til dem og tager en gang imellem hånden hen i reden, uden at tage dem op, og mor kanin er jo van til ham, og er helt rolig ved han kikke til dem, men hvordan kan man mærke hvis hun bliver stresset af det?

• #20   10. maj 2010 ok, det vil jeg så sige til min dreng.

• #21   12. maj 2010 I dag da vi ville kikke til dem igen, var der en af dem der var døde ;( men alle de andre ser rigtig fine ud. Så håber de andre klare den.

• #22   12. maj 2010 Krydser fingre for de sidste ;D

Kommentér på:
plukker sig.

Annonce