Indlæser...
Sortering
Dyrlæge Kan man købe Royal canin mælkeerstatning med sutteflaske i en almindelig dyrlæge og hvad for noget skal kaniner have?
Generel Diskussion
Oprettet:
3. aug 2014
Visninger:
795
Skift af foder Ja, desværre er det foder vi normalt bruger til vores kanin ret svært at opstøve for tiden, medmindre man er villig til...
Generel Diskussion
Oprettet:
25. jul 2014
Visninger:
448
Uoff stævne i Greve 27. Juli Hej GG. :P Så er det snart!! Jeg holder et uoff hopstævne den 27. Juli, og et off i efteråret. Men nu indvetere jeg...
Træf og arrangementer
Oprettet:
19. jul 2014
Visninger:
646
Er det et mirakel eller lider den?? Hej! For en måned siden tog jeg min snart 8-årige kanin til dyrlægen fordi den fra den ene dag til den anden stopped...
Generel Diskussion
Oprettet:
14. jul 2014
Visninger:
1.539
Søger akut hjælp, opflaskning af kaninunger Jeg er så uheldig at have mistet min hunkanin og jeg står så tilbage med tre unger, jeg var meget i vildrede om de skul...
Generel Diskussion
Oprettet:
9. jul 2014
Visninger:
1.330
Øremærkning - Regler???? Hej GG. Jeg skal have en ny kanin her den 1. august, af en af mine gode veninder. Jeg har avlet moren til kuldet, s...
Generel Diskussion
Oprettet:
8. jul 2014
Visninger:
527
Hopstævne i Greve den 27. Juli Hej GG. Jeg holder et uoff hopstævne den 27. Juli, og et off i efteråret. Men nu indvetere jeg jer først og fremm...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2014
Visninger:
1.017
Hopstævne i Greve den 27. Juli Hej GG. Jeg holder et uoff hopstævne den 27. Juli, og et off i efteråret. Men nu indvetere jeg jer først og fremmest ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. jul 2014
Visninger:
581
Pludselig aggerresive (kaniner) Hej GG. Jeg har 2 rigtig søde hunkaniner (mor og datter). Moren bruges til spring og datteren skal også bruges til sp...
Off Topic
Oprettet:
21. jun 2014
Visninger:
612
Gnaver med på efterskole? Jeg tænkte om der er en efterskole hvor man må have nogen gnaver med fx en rotte? :) Men tænker er det ikke synd for r...
Off Topic
Oprettet:
19. jun 2014
Visninger:
900
Månedens billede! Nu er det efterhånden et gooooooodt stykke tid siden vi har haft en konkurrence om månedens billede xD Så temaet e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2014
Visninger:
544
Sommer/Juni konkurrence! Så er der konkurrence igen! Fremover vil der være konkurrence hver måned! :) Denne gang er temaet SOMMER! Re...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2014
Visninger:
1.365
modermælk erstatning til kaninunger Hvilken modermælk erstatning skal man have fat i til kaninunger??
Generel Diskussion
Oprettet:
15. jun 2014
Visninger:
1.588
Hvordan passer man en zebramus? I behøver ikke skrive det helt store, bare lige det generelle. Jeg stoler ikke lige på dyrehandleren altid. Et spør...
Off Topic
Oprettet:
13. jun 2014
Visninger:
954
Hold af kanin. Jeg trode at kaniner var flokdyr, men der tog jeg åbenbart fejl. Jeg spurgte på en anonce på den blå avis om hvorfo...
Generel Diskussion
Oprettet:
11. jun 2014
Visninger:
953
Kødkanins blanding med rex Hej Ganvergalleri, min svigermor er for et halvt års tid siden begyndt at avle rex kaniner til slagtning. Hun fik 2.6 k...
Avl og genetik
Oprettet:
11. jun 2014
Visninger:
691
Udendørsvoliere til kanin Vi skal til at have bygget en helårsvoliere til kaniner - og til udendørsdelen, er vi lidt i tvivl om hvad man kan gøre...
Generel Diskussion
Oprettet:
10. jun 2014
Visninger:
1.130
Kan man deltage med rust Hej.. Jeg har fået lidt rust på snoren. Kan man bla fjerne det og med hvad.. Og ellers kan man så deltage me...
Off Topic
Oprettet:
4. jun 2014
Visninger:
444
Ny kanin. Hej. Jeg skal have mig en ny kanin.. Den må ikke være unge da jeg bliver skuffet når den vokser. Og heller ikke en h...
Generel Diskussion
Oprettet:
28. maj 2014
Visninger:
1.222
Trafiksikkerhed Hej allesammen. Jeg var for noget tid siden ude og køre med min veninde og hendes kæreste. Jeg er typen der ikke kø...
Off Topic
Oprettet:
23. maj 2014
Visninger:
2.087

Annonce