1.144 visninger
|
Oprettet:
Ny kanin. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg skal have mig en ny kanin..
Den må ikke være unge da jeg bliver skuffet når den vokser. Og heller ikke en hankanin da jeg synes de bliver lidt træls med tiden... Den nye skal bruges til hop og kæl.. Nu har jeg bare nogle spørgsmål...
Hvilket race har i haft det bedst med?
Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin?
Hvor meget plads skal man have i haven til alle de hop?
Kan man træne indendørs?
Hvad koster et hop?
Tak på forhånd;D
jul 2011
Følger: 86 Følgere: 106 Gnavere: 7 Emner: 16 Svar: 297
Jeg har selv haft vædderblandinger, dværgvædder, hermelin, løvevædder og løvehoved. Jeg er helt klart "gladest" for vædderblandingerne og dværgvædderen da de har et dejligt temperament da der skal meget til for de bliver "hysteriske".
Men selvfølgelig skal man jo også kigge i stamtavlen. Hvis du ik vil ha en kanin med meget temprent skal du jo ihvertfald ik gå efter en kanin efter forældre med meget temperament
Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin?
Det kommer an på hvad du mener med at træne
Den skal nok lidt i løbegård vær dag og også gerne nogle gåture i selen nogle gange om ugen Hvis du mener med hop så er det MAKS en gang om ugen da det slider på dem og med tiden kan gi slidgigt..
Det kommer jo an på hvor mange kaninspring du stiller op Men hvis du siger 2 m mellem hver spring er det fint for din kanin
Kan man træne indendørs?
Ja det kan man sagtens. Du skal bare huske at finde nogle tæpper som den ikke glider på.
Hvad koster et hop?
Jeg laver kaninspring og laver dem fra 100 kr
Så du kan jo bare smide en besked til mig
maj 2014
Følger: 42 Følgere: 94 Gnavere: 3 Emner: 84 Svar: 1.322
maj 2014
Følger: 42 Følgere: 94 Gnavere: 3 Emner: 84 Svar: 1.322
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Hvor meget tid skal man bruge om ugen på at træne sin kanin? Det kommer an på hvad man skal træne den til, men til hop er det en gang om ugen maks.
Kan man træne indendørs?
Hvad koster et hop?
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Men dog har jeg også en 2 dværgvæddere og en løvevædder som også alle er søde og dejlige og ikke mindst nemme at håndtere
Men del ultimative børnekanin er altså bare en hollænder!
Ny kanin.