Jeres dag og weekend ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle hyggelige mennesker
Hvad har i lavet i dag?
Hvad laver i lige nu?
Hvad skal i lave lørdag?
Hvad skal i lave søndag?
Er der noget i bare glæder jer vildt meget til i nærmeste fremtid?
Jeg:
Har i dag været på kompetencecenteret, hvor jeg har snakket en masse om at komme ud i noget job, og hvad jeg kan gøre. Jeg har endelig fåetkøbt mig nogle ordentlige sko til zumba, de andre jeg har brugt var ekstremt slidte. Jeg har fået ordnet min og Gris' madpakke til i morgen.
Sidder lige nu og skriver det her, og ser mentor, med en pose chips.
Lørdag skal jeg til hamster udstillingen, dagen starter med at hente hamster Alpha/Jenny. Glæder mig rigtig meget til dagen og til at møde Simone og Jenny. Jeg skal have Gris med, og jeg har prøvet at forberede hende på bedste vis, men må indrømme hun glor lidt mærkeligt på mig når jeg fortæller henne om det
Når jeg har været til hamsterudstilling, skal jeg til 70 års fødselsdag, kommer en halv til en hel time for sent, men hamsterudstillingen var planlagt først.
Søndag skal jeg i biografen og se Flyvermaskiner med min nevø på snart 5 år (17.oktober.) det bliver rigtig sjovt, han har spurgt flere gange om vi ikke skulle i biografen igen, da jeg før har haft ham i børnebio hvor vi har set bamse og kylling.
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Lige nu putter jeg på sofaen med min kæreste. Vi har lige set en film, hvilket var rigtig hyggeligt. Jeg har bare VENTET på weekend!
I morgen og søndag skal jeg bare cleane lejligheden og blive klar til skole mht. læsning og sådan. Derudover skal jeg hygge mig med ninerne og min kæreste, og så lige have renset burene og i den grad børstet Appel, som bare er i så voldsomt fæld for tiden!!
Jeg glæder mig til efterårsferien, hvor jeg skal "hjem", fejre min søsters og brors fødselsdag og bare se min dejlige familie og mine savnede bassedyr
maj 2013
Følger: 20 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 248
- Jeg har været hjemme, fordi jeg skal hvile mig fod - ren kedsomhed.
Her til aften har jeg gået ialt 4km for at hente min transportkasse til imorgen, det skulle jeg hvis ikke have gjort...
Hvad laver i lige nu?
- Sidder med computeren på skødet inde i stuen, min far ser dyrværnet så jeg kigger lidt med
Hvad skal i lave lørdag?
- Stævne med Anton
Hvad skal i lave søndag?
- Tror jeg vil lave lektier, hvis jeg ikke laver dem lørdag.
- Felur skal gerne smide nogle bebser inden for 2 uger
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
Og lige nu er jeg hos min mormor og morfar som har inviteret deres venner og så kunne det jo lige være sjovt hvis den og den og den lige kom også(ja haha det var så sjovt jeg glemte at grine) men heldigvis er mine to fætre og to kusiner her også, så mig og den ældste kusine (13) har gået en lang tur og snakket en god lang pigesnak og lige nu sidder jeg her og hygger med deres computer og ALT den STØJ de voksne laver når de sider og griner højt af deres PLATTE JOKES og "kloge" snak
Lørdag skal jeg lave lektier og til et eller andet klamt loppemarked, med gamle kone ting så tror ikke jeg tager med!
Til et andet loppemarked hvor der er et langt bedre og støre udvalg samt (ved godt det lyder kedeligt i nogles øre...) ud og fodre fasaner og rådyr i en overdækket ATV som jeg ikke lige kan huske hvad heder.
JAA jeg får måske lov til at starte til hoptræning og lidt stævner
okt 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 182
Jeg udstiller af mine hamstere, som jeg er rigtigt stolt af både ang. temprament og aftegninger, og skal sidde og være sekretær under bedømmelserne når disse foretages.
Søndag ved jeg ikke helt hvad der skal ske endnu, nok bare en slap-af-dag, inden jeg mandag skal overflyttes til en helt ny butik (er til daglig elev i Netto) og møde nye og spændende opgaver, da der er nye kollegaer at lære at kende og et spritnyt styresystem der sættes igang, for hele Dansk Supermarked.
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 68
Hvad laver i lige nu? Ser film med kæresten
Hvad skal i lave lørdag? Hygge med ungerne, kæresten og rykke lidt rundt herhjemme
Hvad skal i lave søndag? Det samme som Lørdag
Er der noget i bare glæder jer vildt meget til i nærmeste fremtid? JA!! Mit bryllup!! Jeg skal giiiiiftes
okt 2012
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
- Jeg har været i skole og på arbejde. Og jeg er døøød træt! Min kæreste skulle til Nyborg til DGS møde hele weekenden, så han havde ret travlt i går med at pakke, så selvom jeg endte med at gå i seng før ham, fordi jeg nærmest sad ved bordet og sov, så blev det ret sent. Men det har været en okay dag alligevel, og arbejde var godt!
Hvad laver i lige nu?
- Ser Vild Med Dans, og havde egentlig planlagt at spise det guacamole med gulerødder, argurker og knækbrød, men det der guacamole smagte ikke godt, så det blev bare gulerødder og agurker Nu skal jeg snart sove, for jeg er totalt død!
Hvad skal I lave lørdag?
- Jeg skal arbejde fra 11-17.15 og derefter kommer en af mine veninder, og så skal vi hygge med ansigtsmasker, mad og sådan lidt
Hvad skal I lave søndag?
- Lektier. Brainstorme SRP-emne. Jeg har sådan en idé om, at jeg skal vildt meget i weekenden! Jeg bør virkelig tage ned og træne, men det kommer også meget an på, om jeg har tid til det
- Jeg glæder mig til efterårsferien, hvor jeg har årsdag med min kæreste, og så skal vi til sådan noget bodyflight i Taastrup, hvor vi prøver at flyve i en vindtunnel! Og så glæder jeg mig generelt bare til at få ferie og kunne sooooveee!
okt 2012
Udover det har jeg i dag været nede ved House Of Ink, og snakket med dem om en tatovering jeg skal have inden længe - og det blev billigere end forventet.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
Idag vågnede jeg tidligt, pga af dårlig søvn i nat da jeg måtte aflive min hest før tid, han var sat til skulle have fred tirsdag, men han virkede ikke glad eller frisk igår da jeg skulle aften fodre så dyrlægen måtte komme og han fik fred.
Idag har jeg muget hans boks ud, han blev hentet af daka tidligt i morgens, så han var hentet da jeg kom ud for at morgen fodre min anden hest.
Ellers har jeg bare vært træt, små sur og ked af det Idag.
Hvad laver i lige nu?
Sidder og slapper af med 2 gode venner
Hvad skal i lave lørdag?
Imorgen, kommer min nye pony hjem.
En 1 års pony hoppe.
Hvad skal i lave søndag?
Søndag skal jeg have ryddet op i ham den aflivets udstyr.
Ikke rigtig noget .
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Alpha: hvad skal du have lavet?
Jeg skal også snart have lavet en mere, men skal lige have en til at tegne den ordenligt for mig.
Lulle: jeg vil slet ikke kunne klare at være så langt væk fra min familie, slet ikke min mor, hvis jeg ikke ser minimum en gang i ugen bliver jeg sådan nærmest skør i hovedet. Også skriver jeg, eller snakker i telefon med hende næsten hver dag.
Anna: det lyder som en rigtig hyggelig dag du har haft, jeg elsker at gå tur i skoven og på stranden.
Sofie: det er aldrig rart at have veninder der har det skidt med sig selv. Min kusine skar også i sig selv. Jeg snakkede med min mor om det som jo så kunne hjælpe min kusine og snakke med hende.
Ved lærerne på skolen det? Du kan evt snakke med dem, eller dine forældre, så pigerne kan få noget hjælp
jun 2012
aug 2010
Jeg taler en del i telefon med mine forældre normalt, men pt. står vi midt i abonnementsskift osv., så det er lidt begrænset hvor meget tale, der er pt. men snart er det ordnet, og så lave vi sommetider videoopkald så jeg kan se hele familien, hviljet er så hyggeligt!
jun 2012
aug 2010
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Gnavere: 11 Emner: 13 Svar: 39
I morgen og Søndag skal jeg på morgen arbejde, så tror bare jeg skal slappe af med dyrene efter arbejde
okt 2012
Halen skal forlænges MEGET, og skyggerne mangler. Linjerne skal selvfølgelig være rentegnede, hvilket de ikke er alle steder på tegningen, og vingerne skal være større.
jun 2012
okt 2012
okt 2012
Elsker at tegne dem. myten har fanget mig, og moralen har jeg levet efter hele mit liv. Næsten ærgerligt, at de ikke findes.
apr 2010
Følger: 121 Følgere: 120 Gnavere: 1 Svar: 252
Imorgen tager jeg et smut til Aalborg med en veninde, hvor vi regner med at tage en tur i zoo og derefter ind og spise inde i byen. Når vi har spist regner vi med at tage ned og så en enkelt drink og så hjem!
Søndag regner jeg med at jeg skal slappe af og pleje min forkølelse
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Jeg glæder mig også til at møde dig
Her er et billede af de hamstere der skal udstilles + en der skal hjem til sin nye ejer.
jun 2012
Mega hyggelig dag, og dejligt at møde en masse nye mennesker, og se en masse dejlige hamstere. Gris var et point fra at få en præmie. Men heldigvis var mig og Simone skide gode til hamster rolette
På billedet ses øverst: Simones tegnig, og hendes Svinger John
Nederst ses: min Gris og min tegning
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Jeg sender billederne af Gris på skype nu.
Det blev nogle rigtig gode billeder! Flere kommer nok senere i dag, hvis folk oploader deres billeder i dag.
Jeres dag og weekend ?