{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Jeres dag? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Hvad har i lavet i dag?

Jeg selv har haft en lidt underlig dag.
Jeg er i dag blevet færdig med min uddannelse, jeg har derfor haft sidste arbejdsdag. Det er så underligt ikke at skulle møde op der igen..
Dagen startede med morgen hygge med de nærmeste kollegaer, jeg havde bestilt wienerbrød (på firmaets regning). De kom med den enegave efter den anden, og jeg synes det er så pinligt, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige og bliver bare mundlam, det eneste der kommer frem er et forsigtigt 'tak'.

Nå men i alle gaverne var der, 3 triptrap skåle, 2 af dem var fyldt med slik, MUMS, perfekt når man vil smide 5 kg. Et Georg Jensen fødselsdagsflag, en Georg Jensen elefant sparegris, to små Georg Jensen træ elefanter, en lille skildpadde figur, og 2 stelton krus.+ en buket blomster..

Det var virkelig svært at sige farvel til alle min kollegaer.

Da jeg kom hjem havde min kæreste også en gave til mig.. Han havde købt en pude med en ørkenrotte på, der bare ligner så meget et billede vi har af Rocco.

Og så til den virkelig øv del af dagen..
Luftet var faldet ned ved underboen, på badeværelset (der bor ingen) det var grundet vandskade, som kommer oppe fra vores brusekabine, så nu skal vi have revet gulvet op på vores badeværelse i morgen tidlig, håber de kan blive færdig på en dag, min kæreste siger at det kan man godt, hvis håndværkerne kan arbejde sammen (altså tømrerne, og vvs'erne)

Nå fortæl om jeres dag smiley - min blev til en roman..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag?
  • #1   22. maj 2013 Jeg havde tidligt fri fra skole (11.20) så jeg tog min bedste veninde med hjem og hyggede til halv 4 ca. Vi spillede Mariokart, set på mine nye One Direction plakater, fået is, varm kakao osv.

Ligenu sidder jeg og venter på at min videoklip vil uploade. Det er om min skønne veninder der spiller Mariokart! GLÆD JER!

• #2   22. maj 2013 Min dag har været fin. Har været i skole. Virkelig rart at se min klasse når man er i praktik smiley og så har jeg været ude og se på en lejlighed med et virkelig lækkert badeværelse og jeg må have hund! smiley

• #3   22. maj 2013 Min dag har været okay smiley
    Jeg startede morgen hjemme hos min far, inden jeg tog i skole fodrede jeg kaninerne og kælede lidt med dem smiley
    Min far tilbød at køre mig, fordi det regnede, så skulle jeg ikke gå de 2,5km smiley
    Skulle møde fra 08.10 - 13.45 så det var okay smiley
    Efter skole gik jeg hjem til min mor i regnvejr, havde glemt mit rejse kort, så kunne ikke tage bussen smiley
    Da jeg kom jeg spiste jeg, ordnede rotterne og ryddede op på værelset smiley
    Så gik min mor, søster og jeg ned i Føtex for at handle, imens ringer min veninde, som skal sove hos mig, at hun står udeforan vores dør xD
    Vi skynder os hjem og så har vi ellers bare hygget xD
    Nu er hun så lige taget på arbejde og kommer igen ved 21.30 tiden smiley

Ja, det var min dag i lidt detaljer xD

• #4   22. maj 2013 Lyder både godt og skidt smiley Jeg var i Bazaren(sådan et indvandre indkøbssted i Århus med alt fra tyrkiske the glas, til friske grøntsager og kage) med en veninde og så tog jeg på arbejde, hvor jeg stadigvæk sidder smiley

• #5   22. maj 2013 Michelle smiley
    Jaaeh også mig, det er det sted i Århus jeg elsker mest! Det er så skønt der ude! alle mulige små tingeltangel ting, lækre grøntsager, lækkert kød(køber kun kød der da det er Halal) men kender også mange ikke muslimer der køber kød der fordi kvaliteten er i top smiley Simpelthen et skønt sted!

• #6   22. maj 2013 Jeg sov hos min kæreste, hvor vi skulle op på skolen og have offentliggjort vores mundtlige eksaminer. Så vi sov længe, da 3.g'erne var til sidst, gik i bad, spiste morgenmad og tog i skole. På forhånd vidste jeg, at der ikke ville være mundtlige eksaminer til mig udover SO og teknikfag, som er obligatoriske for htx. Så min konvolut var ikke nogen overraskelse. Men om lidt over en måned, bliver jeg student smiley
    Ellers har jeg bare hygget med min kæreste og haft en afslappende dag.

• Line W
    Line W Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 132
    #7   22. maj 2013 Jeg har været til årsprøve i dansk skriftlig fremstilling. Fra 8:30 til 11:30. Så det var en kort dag;) Synes der gik rigtig godt. Ordene fløj bare afsted.
    Ellers har jeg bare set tv, været på pc'en og taget en middagslur lige inden vi skulle spise. smiley
    Så har jeg takket nej til at reservere en utrolig sød kanin bare fordi jeg ikke må købe et nyt større kaninbur for min mor. Det bur jeg har pt er ALT for småt og det vil jeg ikke byde ham. smiley

• #8   22. maj 2013 Jeg fik den fantastiske nyhed i morges, at jeg nu officielt har haft min sidste tysktime, og at jeg derfor ikke skal op i tysk mundtlig! smiley Slutter tysk af med 10 i mundtlig og 7 i skriftlig - er yderst tilfreds! smiley
    Derudover havde vi også sidste religionstime, fordi det heller ikke er udtrukket smiley (Kun til de to drenge, der er gået om, og ikke har været oppe i noget, da de gik i 1.g)
    Så har vi i biotek forberedt os på årsprøven i morgen - det skal nok blive fint, det er dejligt at det er med hjælpemidler smiley

Ellers har jeg bare slappet af og sovet lidt smiley Har lige været oppe på skolen for at se min kæreste fremføre sit drama-eksamens stykke, som han så ikke skal op i, fordi det ikke er udtrukket for ham - men det var virkelig godt! smiley Nu skal jeg bare have det sidste på plads inden årsprøven i morgen! smiley

- Lyder forresten surt med jeres badeværelse, håber det bliver ordnet hurtigt! smiley

• #9   22. maj 2013 Assantridfu: jeg håber også de bliver færdige i morgen, lidt træls min kæreste ikke bare må lave det..

• #10   22. maj 2013 Jeg har fået købt fodertønde til hø, hø, halm 5 kg kaninpiller, 20 kg spåner og en festivalstol.:)

Kommentér på:
Jeres dag?

Annonce