{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Jeres dag? :-) {{forumTopicSubject}}

Hvad har i lavet i dag? smiley

Jeg har været hjemme fra skole, forkølelsen og feberen har ramt mig. smiley så nu ligger jeg i min seng, med åben mund for at trække vejret, haha. Også har jeg været ude ved ninnen, og fik en dejlig oplevelse, alt vores hårde arbejde de sidste uger, har endelig givet resultat, hun er endelig begyndt at søge kontakt, komme hen til mig, så skønt!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag? :-)
  • #2   14. mar 2013 Tak skal du have Rie. smiley
    Ihh hvor dejligt, du må give Jessica et møs fra mig. smiley

• #4   14. mar 2013 Godt, håber du passer godt på min baby, ellers blir' jeg ked af det. Haha smiley
    Ej, jeg må snart ud og besøge jer! smiley

• #6   14. mar 2013 Ihhh, det lyder da som en super dejlig dag!! smiley
    Tusinde tak skal du have. Held og lykke på lørdag!

• #9   14. mar 2013 Lyder godt. Hun har heller ikke haft en sjov fortid, så det er jo kun godt at hun kommer i trygge og faste rammer med den velfortjente opmærksomhed smiley
    Jaaaah, både Nikki og Jessica har sgu altid været lidt sære, men hva' fanden det er jo med til at gøre deres personlighed unik! smiley

• #10   14. mar 2013 Har haft en lortedag

• #11   14. mar 2013 Hvorfor, hvis jeg må have lov til at spørge? smiley

• #12   14. mar 2013 Min dag har været dejlig indtil nu.
    Jeg har været i skole fra 9.15 til kl 14 med matematik og 3 timers teknikfag, som jeg dog brugte på at skrive dansk stil i stedet, ups. Tog derefter med min kæreste hjem for at hente mine og hans ting og så ned på stationen for at tage bussen hjem til mig. Nu er vi kommet hjem. Jeg har fået to små pakker, en fra en veninde og en fra Best Friend, hæh smiley Nu er der mere stileskrivning.

• #14   14. mar 2013 Nu blev min dag lige lidt bedre, fandt da lige en hel masse babybilleder af Nikki. smiley

profilbillede
  • #16   14. mar 2013 stå op gå på arbejde, komme hjem tjekke nettet og nu sove lidt

• #17   14. mar 2013 Rie.... Havde jo ikke Jessica da hun var lille bitte, men fik hende ... 4-5 måneder efter Nikki tror jeg nok, eller noget i den dur, og dengang var hun jo en voksen kanin. smiley

Ilder-mor... Fornuftigt hvis man er træt, du må sove godt smiley

• #18   14. mar 2013 Har haft det dårligt hele dagen.. Og har virkelig været en hormonbombe, der kunne springe når som helst. Det skete så også i den første time, hvor læreren var væk. Drengene begyndte at spille fodbold med en papkasse, og det larmede af h. til. Spurgte pænt om de ville stoppe da det forstyrrede, men det gjorde de ikke. Så jeg blev pisse sur og råbte og skreg af dem at de skulle stoppe, at jeg ikke gad hører på det de lavede og at der rent faktisk var nogen der forsøgte at lave noget... De stoppede så heldigvis, men grinte af mig. Så kom jeg til at tænke på nogle ting jeg ikke skal tænke på (Har en del tanker i hovedet for øjeblikket..), så jeg blev nødt til at gå ud på toilettet og tude inden jeg var klar igen. Derudover kunne jeg ikke få fat i min mor eller far, og sige jeg havde det dårligt og at jeg bare gerne ville hjem. Normalt kan jeg ALTID få fat på mor, så jeg blev bekymret, og ringede til min mormor, som ringede til min onkel, som stod op og kørte ud for at tjekke om mor var okay.. Fik fat i min far og fik lov at tage hjem, og da jeg så var hjemme lå mor og sov, og hendes mobil var slukket.. Derfor jeg ikke kunne få fat i hende. Så da hun vågnede, fortalte jeg om min dag og brød hulkende sammen ved hende..
    Derfor har jeg haft en dårlig dag..

• #20   14. mar 2013 Årh, det er jeg ked af... Det er aldrig sjovt at have sådanne dage. smiley Håber du er ok!

• #21   14. mar 2013 Rie - hihi, sådan er det jo... smiley har faktisk slet ingen billeder af Jessica længere, har vist fået slettet de fleste. smiley

• #22   14. mar 2013 Rie - Det her er de eneste billeder jeg har af Jessica, du er velkommen til at benytte dem. smiley (link fjernet)

• #24   14. mar 2013 Maja - Niks, og når man så er fyldt til randen med hormoner, gør det det bestemt ikke bedre...-.-
    Er nogenlunde okay, tak smiley

• #25   14. mar 2013 Rie - Selvfølgelige smiley

Sacha - Ja, det er skidt!! smiley Men sådan er det desværre nogle gange. smiley

• #26   14. mar 2013 Jeg mødte i skole kl. 10.00, da jeg har projektuge. Mig og min makker
    (min bedsteveninde) arbejdede til kl. 13.00 ca. Så tog jeg hjem og arbejdede lide på projektet. Så gik jeg lige ud til kaninen, med hunden lige i hælene på mig. Jeg ryddede hele huset op, for at gøre min mor glad, da det er hendes fødselsdag i dag. Ellers har jeg bare hørt musik, ryddet op på mit værelse og snakket med Nuller. Senere skal jeg have min mors hjemmelavet æblekage (mmm yummi) og hygge med familien. smiley

• #27   14. mar 2013 Sofie - Lyder som en rigtig dejlig dag!! smiley Tillykke med din mor smiley

• #28   14. mar 2013 Smuttede i skole klokken 9.30, vi havde vikar i 3 timer hvor vi så film, og i den sidste matematik time fik vi lov til bare at snakke osv.. Så kom min far og hentede mig, og vi tog hen til dyrehospitalet for at hente vores hund, Dina. (Hun er blevet sterilliseret) Skal ikke i skole i morgen, fordi jeg skal være hjemme og passe Dina. smiley Ellers har jeg ikke lavet så meget, sidder og laver lidt lektier nu - kedeliiiiigt....

• #29   14. mar 2013 Ja det har været dejligt ikke at skulle i skole. Elsker at hygge om dyrene. Tak skal du have smiley

• #30   14. mar 2013 Emma - Lyder som en dejlig dag! smiley Bortset fra de lektier der, haha smiley

• #31   14. mar 2013 Ja, haha! Skal virkelig være færdig med det - skal bruge det til en fremlæggelse i fransk på onsdag.. Glæder mig ikke :o)

• #32   14. mar 2013 Jeg har brugt det meste af min dag på at være på kursus omkring havedams pumper og tilbehør smiley Jeg har været ret træt i hovedet bagefter, for jeg har ikke været på skolebænken i mange år! smiley
    Men spændende var det.

Derefter var det tilbage til arbejdet i butikken, hvor jeg bestilte fisk, ordnede akvarier, og hjalp kunder smiley
    Derefter hjem og slappe af med kæresten, mine egne marsvin, og dem som jeg har på ophold smiley

• #33   14. mar 2013 Har været i skole og haft matematik hele dagen. Var ved at dø.

Og så fordi min bedsteveninde har sidste dag på skolen i morgen, fordi hun skal starte på efterskole og hun nægter at tage kage med, har min anden veninde Claudia, og jeg bagt en... farverig... kage hvor der står "Hyg dig Fede" *joke ikke* på.
    Og så har vi købt en røget makrel, fiskeboller, rødbede juice, kattemad og en gammel ost til hende vi pakker ind og giver hende + lavet en klam mad, og en 'minde tavle' hvor der er et billed af hende, og nogle af hendes citater som: "Ligger København på sjælland?!" "Undskyld, taler du dansk?" "Der går en voldtægtsmand bag mig!!!" "Kunstig befrugtning, får man så ikke bare en sprøjte i armen?" "Aluminium, kan man så lave gummistøvler af det?" og så selvfølgelig at vi elsker hende og kommer til at savne hende.
    Så skal have kuffert med i morgen.

Det er hvad jeg har brugt min dag på. smiley

Kommentér på:
Jeres dag? :-)

Annonce