{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Jeres dag *Hyggetråd* {{forumTopicSubject}}

Halløj GG! smiley

Hvordan har jeres dag været?

Min dag:
Min storesøster har fødselsdag, og bliver 17 år.Jeg har givet hende vampire diaries sæsion 4, og så et ur i gave. Jeg har også været ude og tage billeder af at hun rider, gode billeder. Der kommer et album i løbet af dagene! Så har jeg fået en mega sød giraf som profilbillede, Juhuuuu...... xD
Nu sidder jeg på mit værelse, mens gæsterne så småt begynder at komme - selvom festen først starter kl. 18:00 smiley
Går snart ned til de andre smiley

I får lige et billede af mig der er til fødselsdag hjemme hos mig selv smiley
Lig også gerne billeder ind! smiley

Husk at hold tråden i en pæn tone smiley

//Hauritsgaarden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag *Hyggetråd*
  • #1   27. okt 2013 Har bare slappet af med Bønne og prøvet at finde en god film at se smiley

• #2   27. okt 2013 Mig og datteren har været på Kreativ Messe

• #3   27. okt 2013 Har været til stævne smiley

• #4   27. okt 2013 Jeg har siddet med næsen i min kemibog og derefter min cellebiologibog det meste af dagen. Der var dog lige en pause, hvor jeg cyklede ud og handlede ind til aftensmaden sammen med min kæreste smiley
    Så jeg er ved at være godt træt af at læse nu.

Jeg håber lidt på at kunne bruge aftenen på sofaen med en film og så huske at komme i seng i ordentlig tid, så jeg ikke starter uden ud med søvnunderskud smiley

• #5   27. okt 2013 Været alene hjemme stort set hele dagen smiley
    Det stormer meget her med regnvejr, ikke sjovt når ens skraldespand er helt nede for enden af ens gård.. smiley Der er ret langt. Men den kom ned !

Hestene kom 2 timer tidligere ind i dag, pga. vejret. Nu står de og guffer i deres aftensmad, tror jeg smutter ud til dem lidt senere og giver dem en strigletur.

Nu sidder jeg og pudser sadel, hovedtøj, ridestøvler mens ilden er igang i brændeovnen. Efter jeg har striglet hestenene tror jeg at jeg tager striglerne med ind og vasker smiley
    Skal også have bestilt lidt nye dækner til hestene, 4 stks. Pyha, godt de er på tilbud, 30%.

Tænker lidt om kæresten måske vil komme forbi?
    Hmm.. Han kunne jo hjælpe. Og så er jeg alene hjemme, så en god film skader ikke smiley

• #6   27. okt 2013 Jeg har været ude og hente halm og Savsmuld og kanin piller så har jeg også strikket smiley og nu sidder jeg sammen med mine to kaniner og hygger

• #7   27. okt 2013 Jeg har været ude ved min kære horsi, og skridtet en lille tur på hende. smiley
    Og ellers har jeg bare lagt i sengen med Olli & min lille hundi Balou hele dagen og forsøgt at tage mig sammen til at lave en 4 sider lang aflevering om jordstruktur & såbed til på tirsdag.....Er blevet alvorligt ramt af overspringshandlinger!

• #9   27. okt 2013 Hele dagen har bare stået på afslapning og pleje af tømmermænd efter 28 års fødselsdag igår smiley

Så dagen er gået med at se tv og gaming

• #10   27. okt 2013 Jeg har været på arbejde i 3 timer, der primært stod på foderopfyldning smiley Så har jeg set det sidste af Merlin sæson 4 med min mor, og renset toilet hos Fusse, samt givet ham nogle urter smiley
    Nu ser jeg Dyreværnet, og så er det vidst lektier smiley

• #11   27. okt 2013 Igår var jeg til udstilling i Århus med Willy, og i dag har jeg brugt dagen i Jørgen Larsens stald hvor jeg har nusset med rigtig mange hollændere og samtidig fået Ea vaccineret smiley Så weekenden har i den grad stået i kaninernes tegn.

• #15   27. okt 2013 Wow! Jeg kan ikke svare "personligt" på alle xD
    Men det lyder som om i har det hyggeligt :3

Gry og Willems: Hold da fest.... smiley

• #17   27. okt 2013 Fyfaaan.. Nu er aftenen gået med at søge SRP litteratur..
    Jeg fandt ud af, at den bog jeg har lånt nærmest er "Biblen" indenfor emnet rabbit nutrition and digestion, så det er bare super! smiley Men jeg kan ikke basere hele min opgave, på den bog, det er den for uspecifik til..
    Nå, men så så jeg lidt på nogle bøger på bibliotek.dk, som jeg har kigget på før, og også reserveret, men som jeg nok først kan få, nærmest en uge før jeg skal skrive opgaven :s
    Næste tanke var så, at købe bøgerne, men ved et hurtigt kig på amazon og saxo, så koster de bøger i omegnen af 800-1100 kr, og det rækker mit budget altså ikke til :s Men måske bliver det nødvendigt smiley
    Bibliotekaren på min skole sagde, at hvis det var ville de måske godt købe bøger hjem til os, så det prøver jeg lige at høre ad om først, og så ned i Bog&Idé, og se, hvad de kan tilbyde smiley
    Det er ret irriterende, at der kun findes ét eksemplar af de bøger her i DK på bibliotekerne smiley

• majken G
    majken G Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #18   27. okt 2013 Har brugt dagen på afslapning på sofaen foran tvet sammen med alle dyrene, var hurtig hos hestene og fodre.. var til oktober/øl fest i går så har været noget træt og tung i hovedet smiley
    Mit marsvin Mickey er desværre død her til aften, kommer til at savne ham smiley har haft ham i 1½ år, han var ca. 5 år da jeg fik ham så det var en fin alder

profilbillede
  • #19   28. okt 2013 Assantridfu: Uha.... Det var mange penge smiley

majken G: Nurhhhh... R.I.P. smiley

• #20   28. okt 2013 I bliver NØD til at se denne sjove video, også selvom i allerede har set den smiley
    http://m.youtube.com/watch?v=BTL5wSI7Kt0

Hvis i liiiige har 2 sekunder xD

• #22   28. okt 2013 Willems: Av Av..... smiley

Kommentér på:
Jeres dag *Hyggetråd*

Annonce