{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Jeres erfaringer med 3årige - [Børn] {{forumTopicSubject}}

Ja - Jeg skal heriaften ringe omkring en 'annonce' omkring det at være barnepige, til to små piger på 3 år- Tvillinger.
Men altså jeg har aldrig selv .. passet små børn.
Jeg har passet min venindes søskende, da de var henholdsvis 6 og 8 - men det er jo langt fra 3 årige.

Såeh nu vil jeg gerne høre om jeres erfaringer af 3 årige børn.
Er de vilde, eller noget? Jeg har selv ingen erfaring med SÅ små børn smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres erfaringer med 3årige - [Børn]
  • #1   19. sep 2012 du skal holde øje med alt: pludselig står de og leger med knapperne på komfuret eller forsøger at rede hår med toiletbørsten. Men er de aktiveret med noget fornuftigt kan du bedre få en lille pause. Så sørg for du ved hvor der ligger papir og farveblyanter. Leg med duplo med dem og byg store tårne og den slags. Jo mere underholdning, jo færre ulykker.... smiley
    Er de forøvrigt blevet stuerene? hvis ikke er det en god ide at give dem noget i hænderne de kan pille med så du kan ordne bleen uden for mange afbrydelser:)

• #2   19. sep 2012 De tre jeg kender er alle tre snotforkælet.. Men alligevel vildt forskellige i opførsel den ene dreng gør som det passer ham ved ikke hvad nej betyder, og vil helst lege selv. den anden dreng er god til at forstå et nej, men kæmper alligevel for at få sin vilje, er god til et dele og lege med andre, og forstår at når man leger er det sjovest når alleparter bestemmer hvad legen går ud på. Drengene er enebørn. Den sidste er en pige, som har tre meget ældre brødre, hun vil bestemme alt, og vil ikke dele, hun får aldrig et nej..

Tror meget det kommer an på hvordan forældrene har opdraget dem.. Men i 3 års alderen har de udviklet en fantasi, så det er godt at lade dem lege, lege hvor de skal bruge fantasien.. De forstår ting, og vil meget gerne lære og gør det hurtigt . Er min erfaring..

• #3   19. sep 2012 Jeg har selv 2 drenge på 3 år. Og jeg vil våge og påstå at det er en stor mundfuld. De ser muligheder i ALT. Børn er selvfølgelig forskellige, men tænk lige over det en ekstra gang smiley

• #4   19. sep 2012 Mange mange tak for jeres svar!
    Jeg har selvfølgelig tænkt mig at komme og møde pigerne, inden at jeg siger ja til jobbet - Altså det vil jo hjælpe mig til at tjene penge, + det vil nok give forældrene en pause. smiley
    Omkring at de er stuerene, ved jeg intet om. Jeg kender kun deres storesøster, og hende taler jeg ikke med - Men jeg regner med at ringe til deres mor iaften, så vi kan få en snak. smiley

• #5   19. sep 2012 Liva: Det lyder smart smiley Havde du boet tættere på mig var du også velkommen her. hehe. En pause, det er ønsketænkning lige pt smiley

• #6   19. sep 2012 Hehe Liv - Jeg var også gerne kommet, hvis ikke du var så langt væk smiley

• #7   19. sep 2012 En indskydelse:
    Der bliver kommenteret på børn der ikke kender ordet "nej".
    Lagt de fleste børn er nu sådan, at hvis forældrene ikke er der, og har man nogle ting, så skal man bare gøre det af et par gange, så siver det ind, at det måske går med mor og far, men det går ikke med dig smiley

• #8   19. sep 2012 Furrytails: det kan skam godt være men har endnu ikke oplevet at han har forstået et nej.. Men han skal da nok forstå det en dag.. Og det er heldigvis heller ikke alle tre årrige der er sådan..

• #9   19. sep 2012 sjovt med det du siger Pia: mine unger opfører sig pænere ude ved andre end de gør hjemme*S*

• #10   19. sep 2012 Jeg har en på 3 og hun er den yngste af 3 og forstår altså godt et nej.
    Hun er ikke vant til at blive underholdt, men elsker at man leger med.
    Hun er skudt i barbie prinsesse film. smiley
    Hun er renlig og forstå hvad man siger, er hun træt kan hun få et flip og blive bundhysterisk. smiley Man er vel ikke pige for ingen ting smiley

• #11   19. sep 2012 Stald dot: Jeg siger jo heller ikke det er alle 3 årige der sådan.. det er en ud af de tre jeg kender i den alder..

• #12   19. sep 2012 Det er RIGTIG rart at i kommer med jeres erfaringer - Så ved jeg jo hvad jeg har at se frem til. smiley
    Men altså ang. det med at sige nej, har jeg en ret lang lunte - Jeg tager det med ro, og sætter mig og snakker med dem, omkring hvorfor de ikke skal det.
    Men mange tak for jeres erfaringer og råd - Nu er jeg jo den mindste af 3, så jeg ved ikke hvordan det er at være du ved.. storesøster smiley

• #13   19. sep 2012 Susan:
    Hehe, ja, sådan er det jo så forskelligt smiley

Men jeg har n også et indtryk af, at det er sådan med langt de fleste smiley

• #14   20. sep 2012 Her kommer en lille opdatering, som jeg syntes i har fortjent. :3

Jeg snakkede med deres mor, Mette lige her til aften .- Og gud hvor var jeg nervøs , da jeg havde trykket på ring op - Jeg trampede rundt i hele køkkenet, og rystede over hele kroppen - Mens min mor og bror så på. Men altså, hun spurgte mig om de basale ting. Hvad jeg hedder, hvor gammel jeg er, hvor jeg bor osv. Så spurgte hun mig også om det er første gang jeg skal passe børn, og jeg svarede nej.
    Men altså, nu er aftalen ihvertfald at her en af dagene i weekenden, skal jeg komme op til dem, og møde de små piger, hvor vi selvfølgelig også aftaler løn osv smiley

Kommentér på:
Jeres erfaringer med 3årige - [Børn]

Annonce