{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres erfaringer med zooplus
  • #1   11. aug 2016 Personligt har jeg brugt firmaet Zooplus i over 10år og er MEGET tilfreds - men der til vil jeg hurtige lige notere, at jeg aldrig har handlet ved den danske! Da priserne ikke kan betale sig i forhold til den Engelske, Tyske, Polske osv. (finder det sted som er billigst lige med den order jeg har på givende tidspunkt).

Har ingen erfaring med buret. Da jeg havde dette da jeg havde rotter: Furet Tower. http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/frettchen/80cm/93279 smiley

• #2   11. aug 2016 Jeg bruger den engelske, fordi at... det er den jeg altid bruger og har sådan noget ekstra besparelse ved osv. smiley

Men, uanset hvilken en man bestiller ved, kommer det fra det samme lager - det der er tættest på DK, mener det er det tyske lager men har oplevet at få fra andre steder også men aldrig fra England.

Men har altid været fint tilfreds, og har der været problemer har de været søde til at løse det.

Det bur du viser havde jeg til mine rotter, det er et udmærket bur med gode muligheder! smiley

Kommentér på:
Jeres erfaringer med zooplus

Annonce