{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres erfaringer med Chinchilla kasteration?
  • #1   20. sep 2012 Hvad er årsagen til, at de skal kastreres?
    Kan ikke se nogle årsag til det, med mindre de skal gå sammen med hunner, og du ikke ønsker unger.

Har ingen erfaringer med det, min egen han er steril fra naturens side. Men med små dyr, ville jeg altid undlade at ligge dem i narkose med mindre det var livsnødvendigt, risikofrit er det jo ikke.

• #2   20. sep 2012 Det er netop fordi at jeg har en hun de går sammen med, og jeg ikke ønsker unger.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #3   20. sep 2012 Finder man en dyrlæge, som kender til neutralisering af chinchillaer skulle det ikke være et problem. Bare sørg for at dyrlægen ved hvad han/hun laver. smiley

Evt. spørg herinde eller på chinchillaforum.dk om nogen kender en god dyrlæge nær dig.

• #4   20. sep 2012 Har måske fundet en dyrlæge der opererer smådyr, så det er ikke det smiley

• #5   11. okt 2012 Det er ikke nødvendigt at kasterere demhvis der ingen hunner er i nærheden af dem. Det kan i værste tilfælde bare gøre det værre.
    Jeg har selv chinchillaer og jeg ved at der ikke skal meget til før dyrene ikke vil kendes ved hinanden og jeg har hørt fra andre at da de fik dem kastereret ville dens tidligere bur"kammerat" ikke kendes ved den..
    Så hvis du ikke har en grund til det vil jeg stærkt fraråde det også pga risikoen ved selv operationen da det jo er et lille og sart dyr.

Kommentér på:
Jeres erfaringer med Chinchilla kasteration?

Annonce