Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Kan kaninen tåle det?
Hej! :)
Kan min kanin godt tåle: jordbær, jordbær blade, bøgeblade og bøgegrene. Jeg havde i forvejen søgt lidt rundt,...
Off Topic |
Oprettet:
16. jul 2017
Visninger:
222
|
|
Oprettet:
19. jul 2017
Visninger:
744
|
Satin pels og indavl
I henhold til Stald typen så bliver satin kaniner mere syge end andre kaninracer fordi der er så få af dem, at de er m...
Generel Diskussion |
Oprettet:
20. jul 2017
Visninger:
1.697
|
Adfærd (Ruller sig)
Jeg har lige fået min kanin hjem for et par dage siden. Det er første gang jeg har kanin indenfor.
Han har det med ...
Generel Diskussion |
Oprettet:
20. jul 2017
Visninger:
773
|
Basic viden om kaniner
Hej jeg har har i dag fanget en udslippet kanin i min haven ejeren er på ferie derfor skal den være hos mig i nogle dag...
Off Topic |
Oprettet:
20. jul 2017
Visninger:
1.125
|
Penneveninder søges til pige på 8 år
Hej.
Jeg hedder Mie og jeg er 8 år. Jeg elsker kaniner, og har selv en der hedder trille som er verdens bedste kanin. ...
Generel Diskussion |
Oprettet:
28. jul 2017
Visninger:
632
|
Har jeg bare kaninen som ikke gider "putte"
Hej alle sammen,
Vi overtog for en måneds tid siden en kanin fra nogle som ikke kunne hav ham mere.
Alarmen skulle ...
Off Topic |
Oprettet:
28. jul 2017
Visninger:
891
|
|
|
Der er en blodplet i min drægtige kanins bur
Hej allesammen
Jeg er en pige på 12 år og jeg er meget bekymret for min drægtige hun kanin. Da jeg kom ud idag så jeg ...
Avl og genetik |
Oprettet:
28. jul 2017
Visninger:
597
|
min han kanin er ikke tam mere:'(
hey alle sammen min han kanin er ikke tam mere har leget og nusset med ham hver dag men pludselig begyndte han at krass...
Generel Diskussion |
Oprettet:
12. aug 2017
Visninger:
482
|
Gnaver i ALT! Gode råd?
Hej.
Jeg har før skrevet et indlæg omkring at min kanin var begyndt at tisse på gulvet, det er heldigvis stoppet efter ...
Off Topic |
Oprettet:
15. aug 2017
Visninger:
794
|
Hvin eller skrig?
Hej.
Min kanin var lige begyndt at parre sig med en af mine tøjdyr, da han vælter om på siden og giver et hvin/ skrig ...
Off Topic |
Oprettet:
18. aug 2017
Visninger:
233
|
Min kanin får nyseflip
Hej jeg har for ca. 3 måneder siden købt mig en kanin, men den begyndte at nyse fra dag 1, hvor den fik de såkaldte "ny...
Avl og genetik |
Oprettet:
23. sep 2017
Visninger:
752
|
Dyrlægetjek af kanin
Hej alle, jeg vil gerne tage til dyrlægen med min kanin, ikke fordi han er syg eller noget (ihvertfald ikke af hvad jeg...
Generel Diskussion |
Oprettet:
23. sep 2017
Visninger:
532
|
|
|
Kanin fødsel
Min kanin har tidligt i morges født en unge den var død da vi opdagede det, sidden er der ikke kommet flere.. kan de ho...
Avl og genetik |
Oprettet:
30. sep 2017
Visninger:
1.180
|
Indendørs forhold til frikanin
Vi har 1/3 del af stuen hvor jeg gerne vil bygge "noget" flot en kanin vil blive glad for.
Min tidligere kanin havde e...
Generel Diskussion |
Oprettet:
30. sep 2017
Visninger:
2.874
|
Avl til slagtning?
Nu er der nok nogle der får lange tæer og vil hade mit opslag! Beklager hvis det er uetisk for nogle!
Jeg råfodre min...
Generel Diskussion |
Oprettet:
6. okt 2017
Visninger:
613
|
kanin inde/ude nu?
Hej Alle
Min kæreste og jeg har et brændende ønske om at få vores kanin inden for på værelset. Vores værelse er ikke...
Generel Diskussion |
Oprettet:
8. okt 2017
Visninger:
666
|
Min kanin graver
Min kanin graver i gulvet, det er noget han er begyndt på, inden for et par dage, og det er altid samme sted. Da jeg bo...
Generel Diskussion |
Oprettet:
11. okt 2017
Visninger:
1.466
|
5 måneder og har lige født
Hej mig og min kæreste har købt en hun kanin på 5 måneder og den har lige født, 2 unger, er moren gammel nok til og kun...
Avl og genetik |
Oprettet:
17. okt 2017
Visninger:
734
|
Kanin føder kun 5 måneder gammel
Hej mig og min kæreste har købt en hun kanin på 5 måneder og den har lige født, 2 unger, er moren gammel nok til og kun...
Generel Diskussion |
Oprettet:
17. okt 2017
Visninger:
1.065
|