{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan kaninen tåle det?
  • #1   16. jul 2017 De kan sagtens tåle bøgeblade/grene mine kaniner er helt vilde med dem, grenene er også super god for tænderne da de sliber dem, så giv du bare en masse af det.

Mht jordbær, så må de godt spise toppene men ikke selve bærret, der sker dog ikke noget hvis der er et meget lille stykke man ikke lige fik skåret fra, det skal bare ikke ske for til smiley

• #2   16. jul 2017 Super, mange, mange tak smiley

• #3   16. jul 2017 Det vat så lidt smiley

• #4   16. jul 2017 Hvis du har tid, vil du så nævne nogle ting som er gode til kaniner, som er let tilgængelige? smiley

• #5   16. jul 2017 Ja selfølgelig. Det kan være æblegrene hvis du har eller kender nogen der har æbletræer. Ærtebælge, men ikke i for store mængder, der er mange forskellige stoffer i som er super sunde for dem. Ærter må de bare IKKE få. Almindeligt spise hø (Fra dyrehandleren) Men det vidste du nok allerede. Som snack er tørrede bananer super gode, men igen ikke for store mængder, de indeholder også ret meget fedtstof som kan være godt hvis ens kanin er syg eller lidt undervægtig. Ellers så bare rester af broccoli, blomkål, spidskål, hvidkål og kinakål, eller midten af grøntsagen, som man alligevel bare ville smide ud.

Hvis du vil have mere information så skriv bare privat smiley

• #6   17. jul 2017 Ej, for fedt! Så kan den jo få en masse forskelligt smiley

• #7   17. jul 2017 Ja det kan den smiley

• #8   17. jul 2017 De må nu gerne få jordbær, det er så bare ikke alle kaniner der bryder sig om det. smiley

• #9   17. jul 2017 Jeg mener altså at de ikke må få jordbær, generalt må de ikke få så meget frugt og i meget små mængder smiley

• #10   17. jul 2017 Bare fordi der er nogle tosser, der har fundet på, kaniner ikke tåler grønt og frugt særlig godt, betyder det ikke at det nødvendigvis er sandt.

Kaniner tåler fint jordbær. Selvfølgelig giver man ikke en hel bakke af gangen, men de tager nu ikke skade af et bær i ny og næ.

• #11   17. jul 2017 Det ved jeg godt, men det er altså meget forskelligt fra kanin til kanin hvordan de reagere. Jeg svare bare ud fra hvad jeg mener og har læst og spurgt dyrelægen om smiley

• #12   17. jul 2017 En normal kanin med en sund tarmflora vil ikke reagere negativt på nogen måde over et jordbær eller tilsvarende.

Det er forbeholdt kaniner med ødelagt tarmflora, ofte grundet den øvrige fodring (restiktiv grøntfodring og for meget kraftfoder)

• #13   18. jul 2017 Alle dyr har, ligesom os selv, bedst af en varieret fodring. Frugt og bær er sundt, men vi mennesker kan også få for meget af det gode, og det gælder selvfølgelig også dyrene. Giver man en stor variation af grøntsager, græs-typer, ukrudt, urter, så kan man altså også sagtens give frugt og bær. Fodrer man derimod meget ensidigt, så kan man hurtigt komme op på for meget frugt og bær.

Kommentér på:
Kan kaninen tåle det?

Annonce