Har jeg bare kaninen som ikke gider "putte" {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen,
Vi overtog for en måneds tid siden en kanin fra nogle som ikke kunne hav ham mere.
Alarmen skulle nok have blinket, da han hverken havde navn, alder eller køn - Nå men de sagde at han var den mest kærlig kanin osv. og smuk - Ja det er min lille Charlie
Nå men de første dage / uges tid var han meget nervøs (Skal lige siges han er frikanin udover om natten) men nu vil han gerne snakke, han kommer hen til døren når jeg kommer fra arbejde osv. og hopper gerne op i sofaen for at blive nusset, men ALDRIG om han vil ligge på en/holdes osv. Det gør det lidt svært når vi gerne vil have sele på ham eller bare løfte ham ud i buret. Nu har jeg set så mange søde kaniner herinde som ser ud til alle at elske og putte (Og nå ja, mandens ven og veninde har lige fået 2 kaniner som elsker at putte(Behøver jeg sige han er misundelig))
Er der ingen håb for at han bliver mere putte kanin og nemmere at håndtere? En armslængde væk når vi nusser er lidt hårdt for armen i længden xD
maj 2015
Følger: 2 Følgere: 100 Gnavere: 3 Emner: 21 Svar: 48
Det ligger desværre i dem, så er nok ikke sikkert at du kommer til at kunne bære på ham
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 250
Min egen vil på ingen måde ligge/sidde på skød, men sidde ved siden af mig og blive nusset til hun næsten falder i søvn, dét kan hun lide. En sjælden gang imellem lægger hun sig op af mig - eller hopper op på skødet (oftest for at tigge).
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Så snart han er på jorden/græsset gider han ikke putte mere
jun 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 250
jun 2017
ESN: Øv, synes ellers at have læst alle steder at med neutralisering forsvandt det 100%
Han elsker at ligge i sofaen og slappe af og vi nyder det da også! Bare ikke når han tisser og skider over det hele 😁
jan 2017
Følger: 2 Følgere: 16 Gnavere: 1 Emner: 7 Svar: 33
Med hensyn til at putte, så kan det jo komme efter han er blevet neutraliseret.
I starten ville min heller ikke putte eller nusses imens han lå på mig, men det gør han nu! Han elsker at putte på brystet og kysser en helt vildt imens, og hver nat ligger han bogstavelig talt i arm og sover med mig. Så det kan godt komme med tiden, bare ha' tålmodighed
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 810
Hvis din kanin skider og tisser over det hele, skal du måske se, om du kan løfte den hen til dens toiletbakke, når det sker.
I sofaen kan du lægge et vådliggerlagen - kan vist købes i Jysk - så den ikke ødelægger sofaen
aug 2017
Følger: 22 Følgere: 32 Gnavere: 5 Emner: 5 Svar: 55
jun 2017
Har jeg bare kaninen som ikke gider "putte"