Forum kategorier

Marsvin på Lolland/Falster

Marsvin på Lolland/Falster

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Hjemmesider Skriv her hvis du har en hjemmeside, hvor vi også kan se dine dyr. I kan se mine marsvin på www.bricksite.com/koreskas
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. aug 2011
Visninger:
912
Præsentation Fortæl lidt om dig selv om dit/dine marsvin her... Jeg er uddannet skolelærer, som i dag er visiteret til flexjob. Jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
1.063
Lidt generelle fakta om marsvin GENERELT OM MARSVIN Marsvin stammer fra Andesbjergene i Sydamerika. Her har den lokale befolkning holdt dem som husdyr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
3.645
hej. Hej er der nogen af jer der på i eskilstrup eller tæt derpå? Skriv gerne
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2011
Visninger:
1.375
Har brug for din hjælp Hej. Er med i en konkurrence om første pladsen vil du være sød at gå forbi mit billede og trykke like så vil jeg være d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
871
Parring, drægtighedssyge og opflaskning af unge... Det er bedst for et hunmarsvin at være ca. 7-9 måneder gammel, når hun parres første gang. Hun må helst ikke være over ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2011
Visninger:
3.914
Marsvin! Så har jeg fået mit nye marsvin Felix, lidt langhåret med multifarver. Kig gerne forbi ham.. :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2011
Visninger:
343
Udstilling på Lolland/Falster? Kunne det ikke være meget fedt med en udstilling her på Lolland? Vi ville jo sagtens kunne lave en udstilling samme...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2012
Visninger:
529
Kom forbi og sig hej! Kom forbi fugleudstillingen i Højrebyhallen, Søllested, i dag fra 14-17, og i morgen fra 10-15, og besøg Dansk Marsvine...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2015
Visninger:
2.857

Annonce