Forum kategorier

Dværg hamster

Dværg hamster

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Hamster vat? jeg har hørt at hamster vat er farligt for hamstere men er ikke helt sikker:/ men hvis det ikke er farligt ville jeg k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
4.681
R.I.P. Pancake <3 Ja igår d.8/3-11 gik min lille elskede dværghamster Pancake, ind i det evige løbehjul <:´( Den lille fyr, lå helt stiv ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2011
Visninger:
616
Unger og afvænding xD Vil gerne vide hvor gamle et dvæg hamster skal være for at få unger, og hvornår ungerne så må fjernes fra moren, og hvo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2011
Visninger:
1.563
Hybrid? Nu er jeg HELT ny inden for hamstre, så vil gerne vilde hvad det betyder ^^ ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2011
Visninger:
716
farve? hvad hedder min hamsters farve?(se billeder på min profil) håber nogen kan hjælpe mig:)!!
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2011
Visninger:
445
Hjælp min elsked Peanut I dag hva jeg ude for mit værest marridt, peanut løb rundt på mig som hun altid gør =) men i dag faldt hun ned på gulve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
376
Solsikkefrø? :) Heey :) Idag i skolen snakkede min veninde om at det kan være usundt for en hamster at få for mange solsikkefrø, og at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
3.865
Rødt øje? ;s - HJÆLP Heej allesammen! :D - Jeg har et sibirisk dværghamster, Nulle. Han er så sød, men..... Hans ene øje er nu blet rødt? ;...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. apr 2011
Visninger:
1.985
klippe negle? jeg er blevet ret meget i tvivl... jeg syntes mine hamstres negle er ved at være lidt lange... skal jeg klippe dem? og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
5.454
Kød? :) Jaa, jeg har et sibirisk dværghamster .. Men, Kan jeg godt give ham en kttetørfoder m. kylling eller oksekød? Hvor mang...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2011
Visninger:
1.397
HJÆLP videoer... hjælp... jeg har lige siddet og lavet videoer af mine gnavere og nu ville jeg så putte dem herind på Gg, men den vil ik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
520
hamstere svømme? nu har jeg hørt flere snakke om at de sætter deres hamstere til at svømme... må man det? :) og hvad skal man være opmær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
6.343
Hamsterenes negle jeg har to hamstere og den ene har fået helt vildt lange negle, de er begyndt at "lægge sig ned" nu hvis i forstår... ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2011
Visninger:
423
Er hun gravid? Troede det var en pige. Vi har indtil nu troet at vores to dværghamstere var piger :).. MEN i går fangede jeg den ene i at parre den anden, og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2011
Visninger:
576
øjne problem ved dværghamster hej alle håber i kan hjælp jeg har et kinesisk dværghamster, som har haft tends til efter hun har sovet, at det en...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2011
Visninger:
8.007
Gravid? :) Hejsa jeg har en hamster på ca. 4 måneder der blev parret af en han hamster igår aftes. Jeg ved ikke om hun er gravid e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2011
Visninger:
516
KONKURENCE! Hejsa! Det er ikke mig men min veninde der har en konkurence med dværg hamster! Så tilmeld jer nu! http://www.gn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2011
Visninger:
891
Rosiner Hej, det er fordi at jeg gerne ville vide om at dværghamstere kan tåle rosinere. Skriv gerne hvis at I ved noget :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2011
Visninger:
927
Hamster nyser? dyrlæge eller? min hamster nyser meget her for tiden, og han har gjort det i en periode nu. Jeg har hørt ham nyse kraftigt flere gange...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
1.792
eksperimenter på hamster?!! wtf, jeg faldt lige over dette her, hvor man tydeligevis har brugt hamster som forsøgsdyr, jeg ved ikke med jer, men je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
528

Annonce