Forum kategorier

Dværg hamster

Dværg hamster

Medlemmer: 111
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Indlæser...
Sortering
Hvor mange år bliver de? Hej Alle sammen. Hvor gamle bliver dværghamster ?:-) Hilsen Annesofie
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2012
Visninger:
2.609
Dværghamsters negle... Heej... Mit ene dværghamster er lidt over 2 år gammel nu, og hans ene negl er meget mystisk.. Den stritter ud til d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2012
Visninger:
1.068
dyrehandler ja jeg vil gerne høre hvilke dyrehandlere i bruger jeg har været meget ved arnfred i bedsted og hveret et par gange i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
1.405
bør jeg prøve igen ja det forholder sig sådan at jeg købte en rigtig dejlig hun dværg hamster som så fik unger med min smukke han jeg var...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2012
Visninger:
636
kan de tåle jord ja jeg er ved at bygge en mini skov i en kasse til mine dværge... og så tænkte jeg på at grave noget græs op fra plænen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2012
Visninger:
1.198
Hø til hamster? Hej alle sammen! Jeg har hørt man skal give sit hamster hø er det rigtig? vis det nu er skal jeg så ligge det i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2012
Visninger:
3.266
hvorfor kan jeg ikke sætte filmen ind?? hej håber i kan hjælpe med det her.. jeg har lavet en minde video til filur men kan ikke få den ind på gnavergalleri:'(...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2012
Visninger:
1.323
Kan hun være gravid? Hej Ja jeg købte igår en lille dværghamster pige Hun er ca 6uger men gik sammen med nogle andre dværghamster Som var ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2012
Visninger:
3.122
Foderplan til hamster? :) Hej alle sammen :) Må jeg høre jers foderplan er til jers hamster da jeg for et hamster men ved ikke hvor meget de s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
1.689
negle hej. da min hamster har lange negle er jeg begyndt at blive lidt bekymret for hun får revet sig selvså er der noget man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. nov 2011
Visninger:
1.331
mad i kindposerne .. Er der nogen af jer som fjerner jeres hamsters mad i kindposerne, og hvordan gør i den eventuelt??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
1.391
FINISH!!! BOGEN ER FÆRDIIIG :D Yay! Så fik jeg endelig tid til at skrive min bog helt færdig, og vi har fundet et forlag, så nu skal den bare sendes i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
510
flere dvæghamster sammen? Kan de være sammen, har fået at vide flere gange at de skal holdes alene, havde en diskution med en inde youtube, som p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
1.237
Pasning her i weekenden Hejsa. undskyld jeg er så sent ude med dette. der er nogle der ude som har lyst til at passe to små hamstre her i week...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2011
Visninger:
1.568
Flere hamstere i et bur .. Er der nogle af jer som har flere hamstere i et bur eller har prøvet det? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2011
Visninger:
1.917
Hamster i vand Hvad synes i om at lade jeres hamster bade? Er der nogen som har prøvet det? Overvejer at fylde en tallerken op med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2011
Visninger:
4.176
ryster min ældre pige ryster sindsygt meget når hun kommer op. men hun kravler sig op i ens hånd hvis jeg skal tage hende op,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2011
Visninger:
3.494
Farve... Mit dværghamster er begyngt at blive helt søl i hovede, og bag på. Plejer dværghamstere at skifre farve, og er det farl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
696
afbrændt knurre hår =( MIn lille skat kom lidt for tæt på et lys igår =( og nogle af hendes knurre hår på den ene side er afbrændte dog ik he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2011
Visninger:
792
eksperimenter på hamster?!! wtf, jeg faldt lige over dette her, hvor man tydeligevis har brugt hamster som forsøgsdyr, jeg ved ikke med jer, men je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
527

Annonce