743 visninger
|
Oprettet:
sur kanin {{forumTopicSubject}}
hej alle på GG
jeg har et lille problem jeg har en jeg har en kanin som skal ha medicin her for tiden og da han skal ha det sprøjtet ind i munden og han kan ikke li det når vi er færdig nysser jeg ham og sætter ned i buret og der går lidt før jeg snakker med ham igen. men når jeg så vil snakke med ham igen bider han ud efter mig hvad kan jeg gøre??
plus han er færdig med sin medicin på torsdag så hvad kan jeg gøre efter så han ikke bliver ved med at være sur på mig
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Dengang jeg skulle give min ene kanin medicin via munden, så smurte jeg "sprøjten" med banan - den gik rent ind!
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 17
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Dog kan det jo blive nødvendigt, og så må man komme så hurtigt og nemt igennem det som muligt, samtidig med man accepterer, at det ikke er rart for kaninen.
Selv ville jeg nok være opmærksom på ikke at nusse og kæle dyret i den forbindelse, da nusseri og menneskekontakt helst skal opfattes som noget rart - og ikke som slutningen på en forfærdelig medicinbehandling!
- Giv din kanin medicinen, sæt ham i buret og giv ham derefter omsorg og opmærksomhed når han er faldet til ro igen
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 17
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
sur kanin