{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sur kanin
  • sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #2   27. jan 2014 fra siden ::)

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#4   27. jan 2014 den komme hen og så tager jeg den op også begynder den at bide mig. den er ikke sådan agrasiv den er mere bange og når den så kommer ud på min seng så kravler den

• #5   27. jan 2014 hvor meget foder får den, hvad har den i dens bur hvor stort er buret hvad får den at spise om dagen hvor tit kommer den ud ??

• #6   27. jan 2014 Har hun altid haft den adfærd eller er den pludselig kommet? smiley

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#7   27. jan 2014 den får ca 3-4 skåle om dagen alt efter hvad den kan spise og buret aner jeg ikke i buret har den savsmuld og maad skål og vand-flaske og den komme ud ca 2 gange om ugen ugen og den får bare foder og dagen

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#8   27. jan 2014 og adfæren har altid værret det

• #9   27. jan 2014 ja der er en der ikke har lædt om dyret før man fik det, nå men ja

f'ørst skal du sætte drastisk ned i foderet, 1 dl. hvis den vejer 2 kg. Så skal du have skaffet hø, halm og ordentligt foder, altså piller.
    Hvad str. er buret? hvad vejer din kanin?

håber ikke din kanin har savsmuld for det er fint hakket træ, derimod skal din kain enten have spåner, hemp(flax) eller fleece (der findes mange andre ting)

• #11   27. jan 2014 theresa det er ikke altid en kanin har brug for det, har den et stort nok bur ville jeg sige det var ok, ihvertfald for min kanin, hun har 113 cm og løbe på, og hun gider ikke ud og løbe, så sidder hun bare og kigger og vasker sig lidt og hopper måske 50 cm for at sætte sig og kigge igen smiley

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#13   27. jan 2014 den har også spåner ikke savsmuld sorry. og ja jeg aner faktisk intet om kaniner og mig og min mor går ned og køber hø nu smiley dens bur er nok 100x50x50

• #14   27. jan 2014 Theresa som jeg siger er hun en kanin der ikke gider løbe, altså om sommeren er hendes bur selvfølgelig sat sammen med en løbegård, men har intet hus til løbegården så hun kommer ikke der over om vinteren, hun kommer ud og og løbe omkring 2 gange om ugen, netop fordi jeg ingen grund ser til hun bare sidder og bliver kold smiley

• #16   27. jan 2014 piger skal vi ikke holde os til emnet ? ;D

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#18   27. jan 2014 jaja men nu vil jeg ikke have hjælp til om den skal ud mere tid. jeg spurte om hvorfor den bed og hvorfor den bare sad stille i buret !!!!
    smiley

• #19   27. jan 2014 Aggressionen kan bunde i mangel på motion samt stimulation, der kan gøre et hvert dyr irritabelt og umedgørlig smiley

• sara S
    sara S Tilmeldt:
    jan 2014

#20   27. jan 2014 men den gider jo ikke ud den kravler når den er ude

• #21   27. jan 2014 Har du overvejet den kunne være syg? Måske har den ondt et sted og reagere derfor aggressivt smiley

Har du haft den fra unge af? Hvis du har og den altid har kravlet, selv når den har leget med andre unger, kan det være en medfødt skade?

• #22   27. jan 2014 ændrer de ting jeg skrev til dig, det kan være et problem for en kanin at være aktiv hvis den ikke får det den har brug for.

• #24   28. jan 2014 jeg svare TS som alle andre i denne gruppe.
    men som du kan se skrev jeg at hvis en kanin får dårligt foder, intet hø, og andre vigtige ting, så fungere den ikke optimalt, altså den vil have svært ved at være aktiv, og vil hellere ligge og daze smiley ligesom os mennesker der spiser usundt, vi får ingen energi smiley

Kommentér på:
sur kanin

Annonce