{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode kameraer i kan anbefale..
  • #1   26. sep 2012 Hvilken prisklasse leder du efter kamera i? Vil du helt ud i spejlrefleks, eller er det blot et almindeligt lommekamera?

• #2   26. sep 2012 Et nikon

• #3   26. sep 2012 Jeg har et Canon EOS 1100D
    Det er vildt godt. Alle billeder på min hjemmeside er taget med dette kamera:
    www.stald-amigo.weebly.com

• #4   26. sep 2012 Jeg har lige købt cannon 1100d det fik jeg til 2700

• #5   26. sep 2012 Canon EOS 1100D, det er super godt, tager gode billeder, er nemt at finde ud af og har HD video :).

• #6   26. sep 2012 Kan kun anbefale Canon EOS 1100D, som også optager video i HD smiley

• #7   26. sep 2012 Er jeg den eneste, som synes, det er lidt relevant at vide, hvilken prisklasse kamera, vi taler om, samt om det skal være lomme- eller spejlrefleks? Det er da lidt relevant at vide, hvad det præcist er for en type kamera, som ønskes, før man begynder at anbefale... er det ikke? smiley

• #8   27. sep 2012 Så nu kommer jeg som den "kedelige" og siger at JEG synes 1100D ligger i bunden af gode Canon spejlrefleks.
    Har prøvet det, og udover jeg ikke bryder mig om billedkvaliteten så har det også for Ukomplicerede funktioner. Det er et meget ligetil kamera - fint for begyndere, men jeg tror hurtigt du vil skifte det ud når du lærer et spejlreflekskamera bedre at kende.

Jeg har et 550D som jeg er glad for. Det opfylder ikke alle mine krav, men mange af dem.

Husk: jo færre tal der er i kameraets navn (når det gælder Canon) desto mere avanceret er det, og billedkvaliteten + diverse funktioner er forbedret.
    Fx er 1D, 7D rigtig gode kamerare, men prisen følger også med (1D koster kan koste op til 20000)

• #9   27. sep 2012 Husk at det ikke er kameraet der tager gode billeder... Det er personen bag kameraet.. smiley

• #10   27. sep 2012 Louise - Hæhæ jo det er egentlig meget relevant :).
    C S - Så det jo godt man har forskellige meninger :D. Jeg elsker mit 1100D. Dog regner jeg med at få købt et nyt objekt når jeg får pengene, så jeg kan tage billeder hurtigere i sekvens end den kan nu :).
    Nu har jeg så også kun prøvet 1 andet kamera end mit, af Canon, ogdet mærke kan jeg ikke huske :3.

• #11   27. sep 2012 Kommer an på hvad man skal bruge det til. Der er ingen grund til at købe det dyreste Canon hvis man bare klikker løs og ikke gider bruge tid i fx Photoshop.
    Hvis det bare er for at tage fine billeder kan jeg også varmt anbefale Canon eos 1100D. Min far har det til når han rejser til udlandet og det tager fine billeder.

Vil man lidt mere kan jeg varmt anbefale 600D eller bedre smiley

• #12   27. sep 2012 jeg sværger til sony.... men da mit trofaste gamle alpha døde, så havde jeg ikke råd til et nyt af slagsen.
    Derfor endte jeg med et canon 600D

Det er da meget nice, men jeg savner bestemt et par funktioner i det, som mit gamle sony alpha100 kunne... f.ex. at manuelt bestemme hvilken temperatur der skal lyssættes efter. Nu er jeg nødt til at bøvle med at manuelt lave en hvidbalance, hvor jeg før med et ret godt gæt kunne sætte temperaturen efter hvilken type lys der var til stede - og stadig få hvidt til at være hvidt.

• #13   27. sep 2012 Psyko: selvfølgelig kræver det at personen bag har en hvis erfaring om fotografering.
    Men der er stadig forskel på selve billedkvaliteten og hvilke funktioner kameraet har. Man kan være en nok så dygtig fotograf, men hvis ens kamera fx kun har en lukketid på max 1000, så kan det være pænt svært at tage billeder på højlys dag af nogen som suser forbi i høj hastighed.

• #14   27. sep 2012 Nikon d3100. vil sige du skal ned i foto butikken og prøve dem og holde dem.

• #15   27. sep 2012 Jeg har Canon eos 600D og kan varmt anbefale det! smiley
    Videooptagese i full HD.

• #16   27. sep 2012 Jeg har i mange år brugt et alm. digital kamera et sony cybershot som ikke var spejlrefleks og det tog sgu rigtig gode billeder.

Så man behøver altså ikke nødvendigvis et spejlrefleks for at lave gode billeder.

Jeg har lige købt mit første spejlrefleks. Brugt ganske vist.

Et sony alpha 290.

Det er jeg utrolig glad for.

• #17   27. sep 2012 Forskellen er at der vitterligt ER en forskel i kvaliteten med samme fucktard bag kameraet. Personligt går jeg aldrig tilbage til ren digital igen - synes ikke de er gode nok.

• #18   27. sep 2012 Jamen jeg kan da godt - selv om jeg stadig savner oplysning fra TS vedrørende hendes krav til kameraet og prisklassen - afsløre, at jeg er Nikon-fan. Jeg har et Nikon D7000 med indtil videre 2 forskellige objektiver til; hhv. et 18-105 mm og et 70-300 mm. Mit fotoudstyr er indkøbt med henblik på primært at fotografere dyr og natur. Det er nemlig også noget, man skal tage med i betragtning, når man skal have sig et nyt kamera; hvad er det, man fotograferer mest? Hvad vil man bruge kameraet til. smiley

• #19   30. sep 2012 Jeg har et nikon D3100, hvis du smækker et godt objektiv på det, bliver billederne jo super flotte;-) Jeg har også to andre lidt bedre nikon spejlrefleks kameraer kan bare ikke huske hvad de hedder:-)

Kommentér på:
Gode kameraer i kan anbefale..

Annonce