Sidste dag sammen {{forumTopicSubject}}
I dag, er sidste dag med min elskede kanin. I foråret var hans tænder rigtig slemme, og alt for lange. Vi tog til dyrlægen, hvor han blev lagt i fuld narkose, og fik dem gjort kortere. Dyrlægen sagde han havde virkelig slemme tænder, (løse, og skæve)...
Han blev fed nok igen, og glaad!
Så gik der omkring en måned, og de var ligeså slemme igen, selvom han havde fået kål, nyt sundt foder, og havde 3 gnavesten. Vi besluttede han skulle aflives, men han tænder blev normale igen?
For et par uger siden er de så blevet meget slemme, og er værre en før. Vi har besluttet at lade ham flyve til kaninhimlen imorgen, før han stopper med at spise, blive radmagre, og specielt lige her hvor det begynder at blive koldt igen. Vi har ikke råd til at bruge 2000 på kaninen hver 2 måned, og hvis vi havde, ville det heller ikke være livet for ham at blive lagt i fuld narkose så ofte.
Vi hygger, og han får lov til at tygge de sidste ledninger i stykker i dag. Min lille bølle.
Ved, at han får det bedre i himlen.
Billedet er fra 2. gang de blev slemme. Nu sider den ene tand ud af munden på ham, og rører næsten hans næse. :(<3
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Uanset hvad, så synes jeg, I har truffet den rigtige beslutning. Jeres kanin fortjener ikke at skulle have så slemme tænder og lægges i narkose hele tiden. Det tager hårdt på sådan en lille fyr. Han ser rigtig skøn ud på det billede, og jeg kan godt forstå, at du kommer til at savne ham. Trøstekrammer herfra!
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 10
aug 2011
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
apr 2010
Det er jo ikke svært at lave en smiley så man viser man er ked af det og føler med personen *:(*
apr 2010
Det er aldrig en nem beslutning at skulle tage, og det bliver det desværre heller ikke med tiden
Men en af årsagerne til at beslutningen ikke bliver ned er fordi man virkelig holder af ens dyr, hvis man ikke blev ked af det bare en smule, så skulle man overveje at droppe at have dyr.
Du har givet ham et rigtig godt liv og du har forsøgt at rette hans tænder, men det er desværre sjældent det lykkes
Føler med dig, synes du har taget en rigtig flot beslutning, som du faktisk kan være stolt over !
Tænk på alle de dejlige stunder I har haft sammen !
RIP Smukke Dreng ! (L)
aug 2011
aug 2011
Men i alt fald - Det er ikke min smag at være glad og skrive glade smiley når nogle sørger..
jun 2011
Følger: 31 Følgere: 29 Gnavere: 10 Emner: 29 Svar: 322
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
og hold kæft i er bløde jer der diskuterer....
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
apr 2010
apr 2010
Ja, mor har også sagt vi ikke skal have en kanin igen, men en dag kommer det nok. Vi får jo så meget glæde ud af de dejlige dyr. Man må bare være forberedt på at de ikke holder forevigt altid.(:
Stod tidligere op her til morgen, og har nusset med ham hele morgenen. Nu ligger han og hygger sig i min seng. Har valgt at tage i skole alligevel, da det hjalp at tænke på noget andet, degang min hest blev aflivet. Ved jo også han får det bedre.(:<3
Sidste dag sammen