{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Går og venter... {{forumTopicSubject}}

Jeg går og venter på, at min Semira skal føde. Der kan ikke være ret længe til.
Hun vejede 1670 gram for nogle dage siden, men er nu faldet til 1623 gram. Et vægttab betyder at de er i drægtighedens sidste fase.
Hun er også næsten 2 fingre åben, og i går da jeg gik og gjorde bure rene, holdt jeg lidt øje med hende, og hun er blevet meget rastløs. Gik rundt og lagde sig ned, for så at rejse sig og gå et andet sted hen og lægge sig, som om hun ikke rigtig kunne finde ro med den store mave.
Jeg havde egentligt håbet, at de var kommet i løbet af natten, men da jeg tjekkede i går aftes mærkede det ikke som om de lå helt klar endnu ved fødselskanalen.
De måtte meget gerne komme i løbet af i dag. Det er Slam Bam, der er far til ungerne, og han laver så fantastiske unger og Semira selv er bare så køn, og hun er efter en han, som jeg har udstillet for hende, der har ejet ham, DKCH NCH SItanes Zoro. Ville så gerne have købt ham, da Severins havde ham til salg, men var ikke hurtig nok. Heldigvis har jeg 2 døtre efter ham.
Men er meget spændt på, hvad de 2 kan lave sammen smiley
Har allerede 2 reservationer på piger, og vil også gerne have en pige selv, men Slam Bam er ikke ligefrem kendt for at lave piger, desværre.
Uh, nu må hun gerne snart føde! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går og venter...
Kommentér på:
Går og venter...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce