{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

*LineaJ *
*LineaJ *
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 51

Andre der venter dyreunger, ikke gnavere ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går selv og tæller dagene ned til min smukke perser pige skal have sit første kuld.
Hun er som hendes navn (Maya Marzipan) chokoladefarvet, far er ikke og ej bærer - så venter killinger i sort og blå. Er spændt både da det er hendes første kuld, samt at farmand er eget opdræt og dette bliver hans eneste kuld.

Hvad med jer, venter i dyrebørn her i sommer ?

Billedet er tykke Maya i dag og næste er sammen med min huskatte kastrat på 4,1 kg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der venter dyreunger, ikke gnavere ?
  • *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#1   3. maj 2013 Hun har taget 1700 gr på siden parring

profilbillede
  • *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#3   3. maj 2013 Tusind tak smiley

• #4   3. maj 2013 Blåmejsen i den kasse mine forældre har kamera i har 2 æg... det bliver da sjov at se om de bliver til noget smiley

Men ud over det, så ingen unger bortset fra gnaver unger... Men der går så også ca. 4 mdr. fra parring til mine gnavere får unger smiley

• #5   3. maj 2013 Åh misundelig, små nuttede killinger smiley Jeg er så dyrebørns-skruk!!! smiley

Desværre venter vi ikke dyrebørn - eller jo, to kaninkuld *fingers crossed* Men ellers ikke. Men vi har to hvalpe rendende endnu fra vores kuld, - desværre gik den anden tæve tom smiley Ved scanning var hun drægtig men ved røntgen, pist væk, det var ret øv og havde jeg ikke forventet smiley Ikke med hendes opførsel, vægtøgning m.v.

Men sådan er det jo...

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#6   3. maj 2013 Øv den ene gik tom, hvad race har du Rollo ?
    Vores tæve er gammel og med svær HD og må desværre sande at hun ikke holder evigt, uanset hvor meget jeg ønsker det.

• #7   3. maj 2013 Øv, HD er noget værre skidt! smiley Men ja, de holder jo uanset hvad ikke for evigt - selvom jeg har en aftale med alle mine vovser og katte om at de altså bliver minimum 50 år...!!!

Vi har westier, så de er jo - somregel - forskånet for ting som HD, men så er der jo så andre ting at bøvle med smiley Vi har en med lidt hudproblemer, ævs.
    - Men ja, rigtig øv hun gik tom, det sker jo og ikke andet for end prøve igen, vi har prøvet det før - at der er noget på scanning og så et par uger senere til røntgen er de væk, er ekstra øv med hende her fordi hun havde ændret sind, madvaner og opførsel rigtig meget så synes alle de gode tegn var der, regnede ikke med et stort kuld men okay - sammenligningsgrundlaget er hendes mor drægtig med 8 hvalpe smiley Havde regnet med 2-3 stykker, så at hun ikke lignede en fodbold var jo nok meget fint... Men ak, tomt røntgen billede, øv øv!

Anyways, så er det altså en fin perser I har - kan godt lide de type persere som ikke har "fået en kagerulle i ansigtet" smiley De er bare noget kønnere - og så en chokolade, namnam smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#8   3. maj 2013 hi hi tror billederne snyder, Maya er meget flad - men har slet ikke nogen problemer med vejrtrækning eller løbeøjne, noget jeg selektere meget hårdt udfra.

Ja de kære dyr, de burde jo blive mindst 100 år. Eva har haft et hårdt liv ved tidligere ejer, der ikke behandlede hende godt. Nu er hun 11 år, en høj alder for en muskelhund og da hun var 2 år fik hun konstateret HD i grad C/D - nu er begge hofter svarende til D og med gigt, så jo må vi sande intet var evigt.

Lige et billede af hende

profilbillede
  • #10   4. maj 2013 Jeg har lige nu 6 dejlige hvalpe på 10 dage her hjemme smiley

profilbillede
  • #11   4. maj 2013 Orh, dyrebørn er fantastiske!

Herhjemme, plejer staldkattene at få killinger nogengange(Selvom vi prøver at skræmme fremmede hankatte væk) - Men, ellers så ikke andre dyreunger.. Marsvine, hunden, fuglene og hestene skal ikke have dyreunger i år!:-D Men vores fisk formere sig Heletiden!

• #12   4. maj 2013 Gitte - he he nej... venter ikke flere lige nu... og du har jo været udsat for mit billedspam på HG med mine små kaninbebser smiley

• #13   4. maj 2013 Tanja - Løsningen kunne være at sterilisere jeres katte :o)

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #14   4. maj 2013 Tjah, vi venter et måske to føl. Tror mere og mere på to desværre... Desværre fordi det er en hingst uden papirer der er brugt på hopperne, men ja, sådan er det... Og så fordi den der måske er drægtig altså er 24 og det i så fald er føl nummer 9, og udover det, er det så en stor hingst der er brugt på dem. *Suk*
    Men, det er da et plaster på såret af en eller anden art, eftersom jeg mistede min øjesten + føl for snart tre mdr. siden, det er næsten ikke til at bære at tænke på, at det er omkring den her tid vi skulle have jublet over det føl, vi har ventet på med længsel...
    Jeg er lykkelig bare det går godt, så må vi se hvad vi skal stille op med føllene, eftersom vi intet har at bruge dem til... (Udstiller og avler shettere med tavle. Mest udstilling indtil videre :P)
    Men jeg er SÅ nervøs for det denne gang, jeg er så bange for at miste både hopper og afkom endnu engang, så det SKAL bare gå godt... Og det gør det selvfølgelig også... smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#15   4. maj 2013 uhh hvor bliver det spændene med de kære dyrebørn, selv kan jeg slet ikke vente. i dag er fødekassen gjort klar og lige nu ligger der en hankastrat og 2 killinger på 3½ mdr og sover i den *gg*

• #16   4. maj 2013 Iiih jeg vil også have en perser smiley men min mor har sagt stop, haha. Nej, desværre ingen dyrebørn her overhovedet.

• #17   4. maj 2013 Jeg har disse små babybørn lige nu smiley og de skulle gerne komme nogle den 28. også smiley

profilbillede
  • #18   4. maj 2013 Katrine:
    Vi har pt, 7 steriliseret hunkatte. Men der kommer flere og flere staldkatte, vi ikke kender til.. Og vi fodrer dem for det meste bare, og de fanger mus og så videre smiley
    Man skal jo ikke lave, orden man skal Holde orden!:) Og det er nogengange lidt svært smiley
    Men bare rolig, hvis der er en hunkat herhjemme der bliver "menneskevant" og vi er sikre på bliver her, bliver hun steriliseret!:-) Har også to kasteret, nede ved vores "nedbrændte" gedehus:) De opholder sig kun dernede.. smiley

Kommentér på:
Andre der venter dyreunger, ikke gnavere ?

Annonce