{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Så venter der nok unger d. 5/6 :( (Kanin) {{forumTopicSubject}}

Ja.. Det er noget RIGTIG RIGTIG øv, men jeg kan faktisk ikke engang give mig selv skylden for det..

Vi har en stor have, og jeg har min løbegård i den éne ende, og så går jeg gerne tur med en anden i den anden ende af Haven.

Idag, skete der så det der bare IKKE måtte ske.

Jeg har Pedro - Som er min eneste han - I løbegården, og så har jeg min dværgvædder hun, Zorra, i sele nede og gå i den ene ende af haven, altså, bare gå rundt og hygge.

Og så ligepludselig, så sker der et eller andet, det kan være en traktor der startede, en bil der kørte forbi, et eller andet, men Zorra blev ihvertfald ræg.. Så inden jeg fik reageret, så havde Zorra vredet sig så meget rundt i sin sele, at hun faktisk fik den af! smiley
Og da jeg opdager det, er hun væk og jeg skynder mig at ''løbe'' efter hende. (Grunden til '' tegnene er fordi, at jeg jo lige er kommet af med gipsen, og derfor er i genoptræning med at gå, og kan derfor ikke løbe, så det blev til at gå så hurtigt som muligt.)
Og så kan jeg bare lige i øjenkrogen se at hun er stoppet op, henne ved Pedro og at de parre.

Jeg ser ikke om han for afsluttet, da jeg går i panik og jeg faktisk ikke ligger mærke til andet, end at jeg skal gå hen og fange hende. Da jeg fanger hende, sidder hun henne ved et træ, og han sidder og ''puster'' eller brummer, sådan en høj lyd.
Jeg fik aldrig set om det blev afsluttet, fordi at det hele slørre for mit blik fordi mine ben er ømme og jeg skulle skynde mig. Men Zorra opføre sig, ligesom sidst hun blev parret, og det tyder ikke godt..

Det er virkelig træls, og jeg hader mig selv for ikke at være mere opmærksom. ):
Men sket er sket, og det kan jeg ikke gøre om på.
Jeg skal bare have det fortalt til min mor, så hun også ved det. Men øv, øv, hun har nemlig lige været i brunst, her den sidste uge, og er kun LIGE ved at komme ud af det smiley

Heldigvis, så har både Zorra og jeg haft kuld før, så vi ved begge hvordan det skal tackles, men det gør det ikke mindre træls smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så venter der nok unger d. 5/6 :( (Kanin)
Kommentér på:
Så venter der nok unger d. 5/6 :( (Kanin)

Annonce