Information m.m. {{forumTopicSubject}}
Dejligt at se at alle ser ud til at have det godt her i gruppen;-).
Nyheder:
Der er tlmelding til "Årets gnaver/kanin";-). Tilmeldingen slutter 9/2 2013:-).
Så kommer der en KÆMPE hyggedag;-). Med en STOR fototime og så en tilmelding til en konkurrence om forsidebilledet:-). Det er endnu ikke besluttet hvornår den afholdes, men indtil videre er det lørdag den 2/2 2013 klokken 15:00;-). Dato og tid KAN blive ændret hvis der er ET PAR STYKKER der IKKE kan den dag:-). Det bliver IKKE ændret på grund af én!;-).
Det kommer til at forgå sådan at jeg laver et forum hvor man kan tilmelde sig fototime'en. Den kommer om ik' så lang tid;-). Jeg ved bare ikke om det skal være med point eller at man ryger ud... Hvad synes i???
Hjælpe-adminer
Jeg mangler nogle hjælpe-adminer;-).
Det ville være dejligt med 3-4 stykker:-).
Kravene er selvfølgelig at man invitere nogen;-).
Jeg invitere også selv nogen, nolge gange:-).
Så man skal ikke sidde og tænke: Åhh... Nu skal jeg ind på GG, så nu er jeg tvunget til at sidde og sende invitationer hele tiden....
Sådan skal det ikke være:-).
Man skal bare sende et ar stykker hist og her, nogle gange når man har lyst;-).
Ris og Ros
Ris og ros modtages gerne, det er lige meget om det er her eller over PB, det er valg frit:-).
Forbedringer
Hvis du har nogle ideer til hvad der kunne gøre gruppen bedre så vil jeg også meget gerne høre det via. PB:-).
Dårlig opførsel
Hvis du har oplevet at der er nogen der har haft en dårlig opførsel her i gruppen, så vil jeg meget gerne også have det af vide over PB;-).
Så tager jeg mig en alvorlig snak med han/hun!
Dårlig opførsel kan medfører til udsmidelse!!!
Hilsen Admin:-).
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
maj 2010
Følger: 75 Følgere: 74 Gnavere: 5 Emner: 277 Svar: 1.513
Det skal du blive:-).
sep 2012
Følger: 149 Følgere: 298 Gnavere: 4 Emner: 128 Svar: 1.341
maj 2010
Følger: 75 Følgere: 74 Gnavere: 5 Emner: 277 Svar: 1.513
Information m.m.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside