{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Marsvineudstilling i Hadsten {{forumTopicSubject}}

Team Jensen indbyder til BURLØS marsvineudstilling lørdag d. 17. marts 2012


Adresse:
/> Hadsten Skole
Hadbjergvej 12
8370 Hadsten

Dommere:
Hugh og Claire Pashley
Claus Füssel
Malene Kjelin Morsing

Tilmelding og betalingsfrist:
D. 01-03-2012
Hvis der er tilmeldt eller betalt efter denne dato, afvises dyret ved indtjek.
Tilmeldingen sendes til: c_jensen@post.cybercity.dk (foretrækkes) eller pr. post til Christina Jensen, Østervold 13, 3.sal, dør 6, 8900 Randers.
Spørgsmål vedr. tilmelding eller udstillingen kan stilles til Christina på ovenstående mail eller på tlf. 28 59 01 96 (helst mellem kl. 17-21.30)
Husk at oplyse, hvis du udstiller dyr, du har solgt til ny ejer i egen opdrættergruppe, så vi kan tjekke betaling mm.
Bemærk: DMK’s officielle tilmeldingsblanketter skal benyttes.

Gebyrer:
40 kr. pr. udstillingsdyr
20 kr. pr. opdrættergruppe
10 kr. pr. salgs- eller transitdyr (betales ved forindtjek)
10. kr. pr. person til overnatning
25 kr. pr. person til morgenmad

Det vil være muligt for udstillerne at være med til at sponsorere rosetter/pokaler til udstillingen. Det vil vi som team være meget glade for. Beløbet der sponsoreres er valgfrit. Alle sponsorer får som tak deres navn/opdrætternavn i kataloget samt på vores teamhjemmeside. Det angives blot i tilmeldingen at man ønsker at sponsorere, og beløbet indbetales sammen med tilmeldingen.

Beløbet sættes ind på: reg. nr. 9365 konto nr. 3295638477
Det er vigtigt, du skriver navn og medlemsnummer på overførslen, så vi kan finde betalingen.

Program fredag:
Fra kl. 22 - ? Indtjek
Se mere under øvrige praktiske oplysninger ang. fredagens program.

Program lørdag:
7.30-9.30: Indtjek
10.00: Velkomst med praktiske oplysninger
10.30-?: Bedømmelser

Tiderne er ca. tider.
Efter bedømmelserne er der fælles oprydning og præmieoverrækkelse

Der vil være agurkespisningskonkurrencer (for folk under og over 18 år) samt vægtkonkurrencer (for børn under 15 år). Det er kun tilladt at deltage med dyr man selv har tilmeldt til udstillingen.

Udstillingsregler:
Alle dyr skal indtjekkes – dvs. udstillingsdyr, transitdyr og salgsdyr.
Salgs- og transitdyr skal være mindst 4 uger og veje mindst 300g.
Dyr med lus, drægtige hunner, og dyr med synlige pelsforandringer afvises ved indtjek.
Dyrene må ikke forlade udstillingen før den slutter. Undtaget herfra er børnedyr der må forlade udstillingen efter deres BIS-finale samt salgs-/transitdyr.
Der må ikke være andre dyr end marsvin i lokalet.
Alle dyr under 300g. bliver låst inde. Transitdyr skal også tjekkes ind – ingen dyr i bilerne.
Det bliver løbende under hele udstillingen tjekket at alle dyr har mad og vand i henhold til de gældende regler.
Minimumsarealet for udstillings-/transit-/salgsdyr er 1000 cm2, svarende til 3 rum i en duekasse. Dette bliver ligeledes tjekket løbende under udstillingen.

Mindstepris for salgsdyr er 125 kr.

Vi håber at alle vil hjælpe til ved den fælles oprydning efter udstillingen.

Der vil være en madbod salg af toast, kaffe, the, kage og sodavand til lave priser.
Der gøres opmærksom på rygeforbud i lokalerne og alkoholforbud på hele området, hvor udstillingen finder sted.

Øvrige praktiske oplysninger:

Indtjek fredag aften:
Vi har tidligst udstillingslokalet fra kl. 22 fredag aften, så hvis man ønsker at få indtjekket sine dyr fredag aften kan dette først blive derefter. Giv venligst besked ved tilmelding hvis du kommer fredag til indtjek.

Overnatning fredag-lørdag:
Der er mulighed for at overnatte på udstillingsstedet fra fredag til lørdag. Prisen er 10 kr. pr. person som betales sammen med tilmeldingen. Giv venligst besked hvis du ønsker at overnatte.
Det er først muligt at komme ind efter tidligst kl. 22.

Morgenmad lørdag:
Det er muligt at købe morgenmad lørdag morgen. Der vil være et lille udvalg af lyst og mørkt brød m. lidt tilbehør samt kaffe, the og juice. Pris: 25 kr. pr. person. Morgenmad bestilles og betales sammen med tilmeldingen.

Yderligere information/eventuelle ændringer vil være at finde på Team hjemmesiden: http://teamjensen.von-fancy.dk

Tilmelding kræver medlemsskab af DMK.
Der er fri entré for besøgende og der er åbent for alle!

Vi håber at se så mange som muligt til vores udstilling!
Mvh. Team Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvineudstilling i Hadsten
Kommentér på:
Marsvineudstilling i Hadsten

Annonce