{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Team Jensen marsvineudstilling i Harridslev {{forumTopicSubject}}

Team Jensen indbyder til udstilling d. 25.-26. august 2012

Adresse:
Korshøjskolen
Skolevænget 1, Harridslev
8930 Randers NØ

(Har du en gammel gps kan det være det er postnummer 8900)

Dommere:
2 Engelske dommere (Racedyr) – kommer på hjemmeside og medlemsforum snarest
Claus Füssel (Børne/kæledyr)
Eva Helgren (Børne/kæledyr)

Tilmelding og betalingsfrist:
Ordinær tilmeldingsfrist d. 01-08-2012
Eftertilmelding frem til d. 13-08-2012 – til anden pris (se under Gebyrer)
Hvis der er tilmeldt eller betalt efter denne dato, afvises dyret ved indtjek.
Tilmeldingen sendes til: c_jensen@post.cybercity.dk (foretrækkes) eller pr. post til Christina Jensen, Østervold 13, 3.sal, dør 6, 8900 Randers.
Spørgsmål vedr. tilmelding eller udstillingen kan stilles til Christina på ovenstående mail eller på tlf. 28 59 01 96 (helst mellem kl. 17-21.30)
Husk at oplyse, hvis du udstiller dyr, du har solgt til ny ejer i egen opdrættergruppe, så vi kan tjekke betaling mm.
Bemærk: DMK’s officielle tilmeldingsblanketter skal benyttes.

Gebyrer:
45 kr. pr. udstillingsdyr for én dag, 60 kr. for begge dage
30 kr. pr. opdrættergruppe for én dag, 35 kr. for begge dage
20 kr. pr. salgsbur (max 3 pr. tilmelding – ingen stigning i pris ved eftertilmelding)
10 kr. pr. transitdyr (betales ved forindtjek – ingen stigning i pris ved eftertilmelding)
25. kr. pr. person til overnatning pr. nat
25 kr. pr. person til morgenmad pr. dag
Eftertilmelding:
60 kr. pr. udstillingsdyr for én dag, 75 kr. for begge dage
40 kr. pr. opdrættergruppe for én dag, 45 kr. for begge dage

Det vil være muligt for udstillerne at være med til at sponsorere rosetter/pokaler til udstillingen. Det vil vi som team være meget glade for. Beløbet der sponsoreres er valgfrit. Alle sponsorer får som tak deres navn/opdrætternavn i kataloget samt på vores teamhjemmeside. Det angives blot i tilmeldingen at man ønsker at sponsorere, og beløbet indbetales sammen med tilmeldingen.

Beløbet sættes ind på: reg. nr. 9365 konto nr. 3295638477
Det er vigtigt, du skriver navn og medlemsnummer på overførslen, så vi kan finde betalingen.

Program fredag:
Fra kl. 16 Buropstilling
Fra kl. 18 Indtjek
Se mere under øvrige praktiske oplysninger ang. fredagens program.

Program lørdag:
7.30-9.30 Indtjek
8.00-9.00 Morgenmad
10.00 Velkomst med praktiske oplysninger
10.30-? Bedømmelser, præmieoverrækkelse når bedømmelserne er slut
19.00 Aftensmad

Program søndag:
7.30-9.00 Indtjek
8.00-9.00 Morgenmad
9.30-? Bedømmelser

Tiderne er ca. tider.
Efter bedømmelserne er slut søndag, er der fælles oprydning og præmieoverrækkelse

Der vil være agurkespisningskonkurrencer (for folk under og over 18 år) samt vægtkonkurrencer (for børn under 15 år). Det er kun tilladt at deltage med dyr man selv har tilmeldt til udstillingen.

Udstillingsregler:

Alle dyr skal indtjekkes – dvs. udstillingsdyr, transitdyr og salgsdyr.
Salgs- og transitdyr skal være mindst 4 uger og veje mindst 300g.
Dyr med lus, drægtige hunner, og dyr med synlige pelsforandringer afvises ved indtjek.
Dyrene må ikke forlade udstillingen før den slutter. Undtaget herfra er børnedyr der må forlade udstillingen efter deres BIS-finale samt salgs-/transitdyr.
Der må ikke være andre dyr end marsvin i lokalet.
Alle dyr under 300g. bliver låst inde. Transitdyr skal også tjekkes ind – ingen dyr i bilerne.
Det bliver løbende under hele udstillingen tjekket at alle dyr har mad og vand i henhold til de gældende regler.
Derudover følges DMKs udstillingsreglement, som kan findes på DMKs hjemmeside.
Mindstepris for salgsdyr er 125 kr.

Vi håber at alle vil hjælpe til ved den fælles oprydning efter udstillingen.

Der vil være en madbod med salg af toast, kaffe, the, kage og sodavand til lave priser.
Der gøres opmærksom på rygeforbud i lokalerne og alkoholforbud på hele området, hvor udstillingen finder sted.

Øvrige praktiske oplysninger:

Indtjek fredag aften:
Der er buropstilling fra ca. kl. 16. Vi håber på så mange som muligt vil møde op og hjælpe med at stille bure op. Når burene er stillet op, vil der være indtjek for dem der ønsker at få indtjekket sine dyr fredag. Giv venligst besked ved tilmelding hvis du kommer fredag til buropstilling og/eller indtjek.

Overnatning:
Der er mulighed for at overnatte på udstillingsstedet. Prisen er 25 kr. pr. person pr. nat, som betales sammen med tilmeldingen. Giv venligst besked hvis du ønsker at overnatte.

Morgenmad:
Det er muligt at købe morgenmad. Der vil være et lille udvalg af lyst og mørkt brød m. lidt tilbehør samt kaffe, the og juice. Pris: 25 kr. pr. person pr. dag. Morgenmad bestilles og betales sammen med tilmeldingen.

Aftensmad lørdag aften:

Vi regner med at kunne bestille mad fra den lokale Heidis Kro (menukort mv. vil komme på hjemmesiden) til fællesspisning lørdag aften. Der er et stort udvalg af forskellige retter, så der er lidt for enhver smag. Bestilling og betaling vil foregå lørdag i løbet af udstillingen.

Yderligere information/eventuelle ændringer vil være at finde på Team hjemmesiden: http://teamjensen.von-fancy.dk/

Vi håber at se så mange som muligt til vores udstilling!
Alle er velkomne til at komme og kigge. Udstilling kræver dog forudgående medlemsskab af DMK.

Mvh. Team Jensen

Christina Jensen, Benedikte Jensen, Lene Jensen & Preben Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team Jensen marsvineudstilling i Harridslev
Kommentér på:
Team Jensen marsvineudstilling i Harridslev

Annonce