{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Team Jensen marsvineudstilling i Asferg {{forumTopicSubject}}

Team Jensen indbyder til udstilling d. 17. og 18. august 2013.

Udstillingen er MED bure

Adresse:

Asferg Skole
Østergade 2
8990 Fårup

Dommere:

Racedyr: Claire Pashley og Caroline Smith (UK)
Kæledyr: Eva Helgren
Børnedyr: Annbritt Jørgensen
Søndag bytter de.

Tilmelding og betalingsfrist:

Ordinær tilmeldingsfrist d. 26-07-2013
Eftertilmelding frem til d. 01-08-2013 – til anden pris (se under Gebyrer)

Hvis der er tilmeldt eller betalt efter denne dato, afvises dyret ved indtjek.

Tilmeldingen sendes til: fancymarsvin@gmail.com (foretrækkes) eller pr. post til Benedikte Jensen, Vognmandsgade 2 1tv, 8900 Randers.

Spørgsmål vedr. tilmelding eller udstillingen kan stilles til Benedikte på ovenstående mail eller på tlf 22 43 78 57 (helst mellem kl. 17-21)

Husk at oplyse, hvis du udstiller dyr, du har solgt til ny ejer i egen opdrættergruppe, så vi kan tjekke betaling mm.
Bemærk: DMK’s officielle tilmeldingsblanketter skal benyttes.

Gebyrer til ordinær tilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 45 kr. (for én dag) / 60 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 30 kr. (for én dag) / 35 kr. (for begge dage)
Salgsbur: 20 kr./stk.
Transitdyr: 10 kr./stk.

Gebyrer til eftertilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 60 kr. (for én dag) / 70 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 40 kr. (for én dag) / 45 kr. (for begge dage)
Salgsbure og transitdyr stiger ikke i pris.

Overnatning: 20 kr. pr. person pr. nat
Morgenmad: 30 kr. pr. person pr. dag

Beløbet sættes ind på: reg. nr. 9365 konto nr. 3295638477
Det er vigtigt, du skriver navn og medlemsnummer på overførslen, så vi kan finde betalingen.

Program fredag:
Fra kl. ?: Buropstilling
Fra kl. ?: Indtjek (såfremt vi er færdige)
Se mere under øvrige praktiske oplysninger ang. fredagens program.

Program lørdag:
7.30-9.30: Indtjek
8.00-9.00: Morgenmad
10.00: Velkomst med praktiske oplysninger
10.30-?: Bedømmelser, præmieoverrækkelse når bedømmelserne er slut
18.00: Aftensmad (se mere under praktiske oplysninger)

Program søndag:
7.30-8.00: Indtjek
8.00-9.00: Morgenmad
9.00-?: Bedømmelser

Tiderne er ca. tider.
Efter bedømmelserne er slut søndag, er der fælles oprydning og præmieoverrækkelse

Der vil være agurkespisningskonkurrencer (for folk under og over 18 år) samt vægtkonkurrencer (for børn under 15 år). Det er kun tilladt at deltage med dyr man selv har tilmeldt til udstillingen.

Udstillingsregler:
Udstillingen følger DMKs udstillingsreglement, som kan findes på DMKs hjemmeside.
Mindstepris for salgsdyr er 125 kr.

Vi håber at alle vil hjælpe til ved den fælles oprydning efter udstillingen.

Der vil være en madbod med salg af mad til frokost, toast, kaffe/the, sodavand mm. til lave priser.
Der gøres opmærksom på rygeforbud i lokalerne og alkoholforbud på hele området, hvor udstillingen finder sted.

Øvrige praktiske oplysninger:

Indtjek fredag aften:
Der vil være buropstilling først og indtjek derefter. Tidspunkter kommer. Vi håber på så mange som muligt vil møde op og hjælpe med at stille bure op. Når burene er stillet op, vil der være indtjek for dem der ønsker at få indtjekket sine dyr fredag. Giv venligst besked ved tilmelding hvis du kommer fredag til buropstilling og/eller indtjek, da der vil blive serveret aftensmad for flittige hjælpere.

Overnatning:
Der er mulighed for at overnatte på udstillingsstedet.
Prisen er 20 kr. pr. person pr. nat. Overnatning bestilles og betales sammen med tilmeldingen.

Morgenmad:
Det er muligt at købe morgenmad. Der vil være et lille udvalg af lyst brød med lidt tilbehør samt kaffe, the og juice.
Pris: 30 kr. pr. person pr. dag. Morgenmad bestilles og betales sammen med tilmeldingen.

Aftensmad lørdag aften:
Til aftensmad lørdag bestiller vi samlet nogle pizzaer eller andet. Bestilling og betaling foregår undervejs lørdag.

Der vil være bingo lørdag aften såfremt vi får sponsorgaver nok til det.

Yderligere information/eventuelle ændringer vil være at finde på Team hjemmesiden: http://teamjensen.von-fancy.dk/ samt på Facebook: https://www.facebook.com/events/301940433271370/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team Jensen marsvineudstilling i Asferg
Kommentér på:
Team Jensen marsvineudstilling i Asferg

Annonce