{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Forespørgsel {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har et par skinny-hunner jeg godt kunne tænke mig skulle prøve at blive mødre, måske bare en enkelt gang.
Er der nogle der kan anbefale nogle med gode hanner og hvor tingene er iorden?
Evt. links eller anbefalinger?
Det skal helst være ren skinny og ikke skinny-bærer.
Jeg bor i Ebeltoft, så gerne hvis jeg er heldig en anbefaling til nogle i Østjylland smiley
På forhånd tak for evt. svar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forespørgsel
  • #1   11. maj 2010 Jeg kan anbefale migselv smiley men bor i Viborg..
    Men bare så du ved det, så er det jo ikke bare lige noget man gør med skinnyer smiley - bare så du husker at læse om dem og sådan, for det er jo lige lidt mere avanceret end ved normale marsvin smiley

• #2   11. maj 2010 det er forskelig men hvis du har en skinny hun ville jeg synste en skinny-bærer til hende

• #3   11. maj 2010 Nej.. Endelig ikke en skinni-bærer han! hunnen skal jo kunne føde dem, så når man avler på dem, så skal det være hunnen der er skinnybærer!

• #4   11. maj 2010 du er forkert på den man kan og må godt parre skinnyhunner med bærer og de kan godt føde unger hvor moren er skinny og faren er bærer og jeg er avl og har læse meget om det og har selv en skinny der har få et kuld med bærer og der er mange der avle skinny som bruge skinnybærer på skinnyhunner og skinnybærer er ikke større end en skinny han

• #5   11. maj 2010 Jeg kender også avlere, og er selv og jeg har læst meget om det.. Og det må man ikke smiley

• #7   11. maj 2010 Prøv at lade være med at sige sådan noget.. Jeg ved en masse.. Og jeg har fået at vide af alle skinnyavlere, at hvia det er et normalt hanmarsvin, så kan de blive for store til at hunnen kan føde dem.. Derfor tager man skinnybærerhunner, og parrer med skinnyhanner, med mindre man bare parer skinny med skinny.. smiley

• #9   11. maj 2010 Slap af! det gør jeg altså også.. Men det er bare hvad jeg har fået at vide af alle og har læst..

• #11   11. maj 2010 man parre bærer og andre marsvin ind for at skinny ikke skal blive noget møg ren sagt og man må ikke parre satin marsvin ind i skinny avl og bærer er til for at holde skinny i god form

• #13   11. maj 2010 Øh ....tak for alle indlæg, jeg ved ikke lige om jeg blev klogere.
    Det jeg tænkte var jeg har to skinny med stamtavle og hele molevitten.
    Vil gerne have skinny-unger uden alt for meget hår/pels - derfor ville jeg tro en almindelig skinny han var det optimale.
    Men jeg bruger lige en dag eller to til at læse alle svar - tak for dem smiley -
    Og vær nu søde mod hinanden, ikke smiley

Anna

• #14   11. maj 2010 Hov !

Nogle af jer skriver at i har læst jer til en del, hvor og hvordan?
    Jeg har googlet men uden det store held.....
    Jeg har fundet en masse med om skinny og skinny bærer og så videre og farver og bla bla. men det i skriver om størrelser og sådan, det har jeg aldrig fundet noget om.
    HJÆLP HJÆLP smiley

• #16   11. maj 2010 Hej "Rollo"

Jammen det er netop det. Jeg vil ikke bare avle for at avle, men samtidig sørge for at få nogle fine dyr ud af det. JEg mener ikke man skal avle bare fordi man kan avle på dyr. Derfor vil jeg jo også gerne gøre "det rigtige", og nu jeg har stamtavler kan jeg jo også undgå indavl mv.
    Men foreløbig tak for svar. Jeg snuser lidt rundt og så må vi se hvad der sker.

• #18   12. maj 2010 Hej Maja

Tak for tilbud, men Fyn er vist lige langt nok væk og alligevel - jeg er indimellem på besøg i Fredericia, så hvem ved smiley
    Jeg vil gerne se hvad du får avlet, det er altid spændende at se hvad der sker med familie forøgelser.

• #19   12. maj 2010 Hej Rollo.

Tak for mail.
    Mine skinnyer er skinny, helt tilbage til feks. mormorsmor og mormorsfar og så videre. Så jeg håber da dem før mig har forstand på det de har gang i. Derfor var det jo også jeg ville fortsætte med ren skinny, men nu må vi se hvad der sker, og hvad jeg finder på smiley

Kommentér på:
Forespørgsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce