1.621 visninger
|
Oprettet:
Kanin på altan? {{forumTopicSubject}}
Da jeg er allergisk er kanin inde i lejligheden desvære helt udelukket. Men da kæresten og jeg snart flytter i en større lejlighed, med en større altan, ville det være fantastisk med en lille pelstot
Jeg har selv haft kanin i 10 år, så den primære pasning er jeg rimlig godt inde i
Men jeg søger inspiration og løsninger til hvordan det kan fungere på altan, og hvordan i har indrettet jeres ude/altan baser, eller bare generalt gode ideer til indretning?
Vis meget gerne billeder:)
God 2. påskedag herfra, til jer og kaninerne
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Allergi har det jo med at blive værre, hvis man hele tiden udsætter sig selv for allergenerne. Så hvis det er kaniner du er allergisk over for, kan det blive markant forværret.
Undskyld jeg ikke er mere konstruktiv, jeg skriver det kun fordi jeg har kendt en, der så gerne ville beholde sine dyr. De endte i et skur udenfor, der var specielt lavet til dem, men efter et stykke tid slog hun ud bare hun stod i døren til dem
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 11 Svar: 99
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Men han kommer derud i godt vejr, hvor han bare render rund på gulvet derude..
Det er en halvlukket altan, så han kan på ingen måde komme op over kanten..
Han får ikke lov til at være der om natten, da jeg ikke stoler på de store fugle så lader ham være i fred.. Han er jo kun en lille 2 kg kanin..
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Kanin på altan?