Kanin ude + inde? {{forumTopicSubject}}
Jeg går og overvejer at give mine kaniner altanen at bo på, den er ca. 15 kvm, en stor lukket altan. Der blæser ikke ind derude da den jo er lukket, men den er ikke isoleret så der bliver koldt om vinteren. Hvis jeg ender med at tage dem derud så er her et par spørgsmål:
- Hvor varmt skal det være før jeg kan flytte dem derud?
- Kan de godt tåle at komme ind en times tid til næste vinter, eller er det farligt at tage dem ind og ud? (Der er kun en dør imellem altanen og lejligheden)
Grunden er at jeg pt har dem indenfor, og ligemeget hvor meget jeg kanin sikre mit hjem syntes eg bare de finder på nye ulykker. Nu er de begyndt at æde dørkarmen og graver i min seng så der er gået hul ind til fyldet -.-. Men kan IKKE nænne at sætte dem i bur.
feb 2014
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 38
maj 2013
Følger: 1 Gnavere: 4 Emner: 21 Svar: 71
2: Det er farligt for kaninerne at flytte dem ind og ud om vinteren. De kan blive forkølede, og dø af det, så hold dem enten inde, eller ude
mar 2014
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 9 Svar: 91
mar 2014
jun 2013
Følger: 44 Følgere: 44 Gnavere: 2 Emner: 44 Svar: 78
For vil jo også helst have dem i huset, men uden at de æder lejligheden. Har sikret alt jeg kan, ingen ting i kanin højde, alle ledninger væk osv. Men kan jo ikke skjule min seng + dørkarme?
maj 2013
jun 2013
Følger: 44 Følgere: 44 Gnavere: 2 Emner: 44 Svar: 78
maj 2013
mar 2014
jan 2014
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 24 Svar: 320
I naturen ville de opholde sig i bælgravende mørke under jorden ofte! Ligesom de sagtens kan trives med at have en del timer i bur i døgnet!
Hvis jeg var dig ville jeg købe en af de der gitterløbegårde, åbne den op og så skærme af med den når du ikke er hjemme!
Kanin ude + inde?