{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 eller 2 kaniner sammen?
  • #1   13. aug 2010 kanin er kolonindyr og kan noget gang ikke sammen der ikke ligger i deres nartur at bo så tæt sammen

• #2   13. aug 2010 nej tror ikke det vil gå for de er ikke fra samme kuld

• #3   13. aug 2010 1 kanin = 1 bur.

2 kanin= 2 bur.

Nu gider jeg ikke noget drama ud af det her idag så siger det mildt.

• #4   14. aug 2010 Det er aldrig godt at have to kaniner sammen. Måske enes de i starten, men oftest vil den stærkeste kanin dominere over den mindre stærke, og det fører aldrig til noget godt. To kaniner der bor samen kan også nemt komme op at slås.

Som nævnt tidligere er kaniner ikke flokdyr men kolonidyr, hvilket betyder at de bor sammen i kolonier (hver deres hule) så de kan advare hinanden imod rovdyr.

• #5   14. aug 2010 der er oprettet mange emner om det herinde. du kan jo gennemlæse dem smiley

• #6   14. aug 2010 Jeg har 3 kaniner.Den ene har sit helt eget da han kom på den måde.Vi fik et bur på ben der er ca 3 kvm.Vi byggede et dejligt stort løbeareal og en stige så den kanin der skulle være deri kunne komme ned,det ville den bare ikke:) Derfor brugte vi det nederste til den 3 kanin.Han gik i starten ikke op så alt var godt.Så en dag gik han alligevel op og nu vil han ikke ned igen.Så de to har helt selv fundet ud af det.. Var det mig der havde 2 kaniner og et ok stort bur så ville jeg prøve at sætte dem sammen..

Kommentér på:
1 eller 2 kaniner sammen?

Annonce