Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin spørgsmål
  • #1   11. jan 2015 Hermeliner er kaniner med deres helt egen mening om hvordan tingene skal være, og så er den overbevist om at den er meget meget større end den selv er... En lille kanin med et massivt ego smiley

• #2   11. jan 2015 Ville den være god til førstegangs-kanin ejer? smiley .

• Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Gnavere: 3 Svar: 5
    #4   12. jan 2015 Jeg syntes helt klart bedst om dværgvæddere, og syntes du bør vælge sådan en. Jeg har næsten haft dem hele mit liv og de er søde og altid nysgerrige

• #5   12. jan 2015 Altså min første var en DV, og hvis jeg skal tage hans temperement vs. Lee som er hermelin, så ville jeg anbefale DV som første gangs

• #6   12. jan 2015 Kaniner har deres egen personlighed. Det har ingenting med race at gøre smiley

• #7   12. jan 2015 Race betyder altså noget

• #8   12. jan 2015 Vi anbefaler altid DV til børnefamilier eller første gangs kaninejer. Simpelhen fordi de er ret så sikre i deres temperament (hvis man køber fra et ordenligt sted = god avler)

Hermeliner kræver mere da de nemt bliver sky hvis man ikke hele tiden har konstant kontakt, hvor i mod en DV forbliver dejlig tam også selv om man måske ikke har nusset og kælet så meget i et stykke tid.

Så smut ud og besøg nogle DV avler og se hvordan de er - husk se altid begge forældre til den kommenden kanin da det giver et godt indblik i hvordan ungen evt. bliver (alle kan ikke skæres over en kam, men stadig) og find en der passer til din hverdag.

Held og lykke smiley

• #9   12. jan 2015 Besøg avler, som har racerne og Dan dit eget billede.
    Det er meget nemmere, da folk altid vil anbefale deres race, og det kommer meget an på avler, både med dværgvædder og hermelin.

Vi har begge to, og de er lige skønne smiley

• #10   12. jan 2015 Jeg har haft mange hermeliner der er forblevet kælne. Personlighed har, efter efaringer, ikke noget med personlighed at gøre. Forskellen på de to racer er at dværgvædderen har brug for mere motion smiley

• #12   13. jan 2015 Hvem har sagt at den er vild?

• Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Gnavere: 3 Svar: 5
    #13   13. jan 2015 Jeg syntes overhoved ikke at DV er rolige! Min DV styrter rundt og skal snuse til alt!

• #15   13. jan 2015 Det var bare den måde du startede hele beskeden på det gjorde at det kan misforståes smiley

Det er netop hvis man tager det hele sammenhængende at den bliver forvirrende, men lad nu det ligge :3

Kommentér på:
kanin spørgsmål

Annonce