Kanin spørgsmål! {{forumTopicSubject}}
Hej GG'er har en masse spørgsmål!
Henter en 3 mdr hun kanin af racen lille rex.
Hvad skal jeg købe ind af toilet til buret og udenfor buret (hun skal være fritgående)?
Hun var meget rolig da jeg havde hende oppe! Skal hun ligge og blive nusset på vejen hjem i armene eller er det bedre med transportkassen? Vil jo gerne give hende tryghed nu når hun skal med (det skal lige siges min kæreste kører bilen så jeg kan ligge sæddet tilbage så hun næsten ligger vandret!
Nogle bøger jeg bør anskaffe mig? Har haft kanin indendørs for mange år siden, men ikke en fritgående
Gode råd angående de første par dage modtages gerne! Har læst en del over nettet - men ikke alt er just opdateret!
Tak for hjælpen og god jul
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 203
Held og lykke med det, at have fritgående kanin er fantastisk!
okt 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31
Ja glæder mig vildt til at hente hende (forhåbentlig) på lørdag hvis alt passer ind!
Tror det bliver en lettelse med en fritgående kanin, jeg er hjemmegående pga sygdom & behandling! Så derfor er det en lettelse jeg nu ved der er lidt larm & liv i lejligheden! Kan næsten ikke vente med at hente hende
apr 2010
okt 2013
Fungerer det fint? Har kun hørt positive ting om en fritgående kanin, kan dog godt se det IKKE så sjove i hvis de ikke er helt renlige! Men de små pøller er sku ikke noget man dør af så burde man ikke have dyr! Så glæder mig vildt! Især fordi hendes temperament er det blideste jeg nogensinde har oplevet! Så tror hun bliver en fantastisk kanin! Min gamle kanin fra dyrehandleren for over 15 år siden, var skide bange for alt, man kunne ikke løsne hende og vi satte trådnet op i haven men alligevel stak hun af som en skræmt kanin - vi burde have aflivet hende. Men ja nu har jeg da fundet drømmepihen hihi ??
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
okt 2013
Og ih mine pakker med kanin tilbehør er ikke kommet, de har valgt at sende 2 pakker, den ene er afsendt, den anden har kun registreret ordren -.-
apr 2010
Kanin spørgsmål!