{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Trisse A
Trisse A
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31

Kanin spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Hej GG'er har en masse spørgsmål!
Henter en 3 mdr hun kanin af racen lille rex.

Hvad skal jeg købe ind af toilet til buret og udenfor buret (hun skal være fritgående)?

Hun var meget rolig da jeg havde hende oppe! Skal hun ligge og blive nusset på vejen hjem i armene eller er det bedre med transportkassen? Vil jo gerne give hende tryghed nu når hun skal med (det skal lige siges min kæreste kører bilen så jeg kan ligge sæddet tilbage så hun næsten ligger vandret!

Nogle bøger jeg bør anskaffe mig? Har haft kanin indendørs for mange år siden, men ikke en fritgående smiley

Gode råd angående de første par dage modtages gerne! Har læst en del over nettet - men ikke alt er just opdateret!

Tak for hjælpen og god jul smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin spørgsmål!
  • #1   18. dec 2013 Jeg vil vælge transportkassen smiley

• #2   18. dec 2013 Jeg vil råde dig til kun at have toilet i buret, og så lade buret stå åben altid. Så er det der hendes "base" er. Det er der hun får mad og vand, og det er der hun går på toilettet smiley Og så vil jeg sige du skal have hende i en transport kasse på vej hjem. Så kan du kigge til hende engang imellem, men ellers skal hun bare have ro. Det kan blive mere stressende end trygt for hende at ligge i dine arme hele turen.

Held og lykke med det, at have fritgående kanin er fantastisk!

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#3   18. dec 2013 Tak Katrine og Sofie :-)!
    Ja glæder mig vildt til at hente hende (forhåbentlig) på lørdag hvis alt passer ind!
    Tror det bliver en lettelse med en fritgående kanin, jeg er hjemmegående pga sygdom & behandling! Så derfor er det en lettelse jeg nu ved der er lidt larm & liv i lejligheden! Kan næsten ikke vente med at hente hende smiley

• #4   18. dec 2013 Det forstår jeg godt! Du skal være velkommen til at skrive hvis der opstår spørgsmål - jeg fik min fritgående baby for 2 måneder siden smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#5   18. dec 2013 I hvor lækkert & tusind tak smiley
    Fungerer det fint? Har kun hørt positive ting om en fritgående kanin, kan dog godt se det IKKE så sjove i hvis de ikke er helt renlige! Men de små pøller er sku ikke noget man dør af smiley så burde man ikke have dyr! Så glæder mig vildt! Især fordi hendes temperament er det blideste jeg nogensinde har oplevet! Så tror hun bliver en fantastisk kanin! Min gamle kanin fra dyrehandleren for over 15 år siden, var skide bange for alt, man kunne ikke løsne hende smiley og vi satte trådnet op i haven men alligevel stak hun af som en skræmt kanin - vi burde have aflivet hende. Men ja nu har jeg da fundet drømmepihen hihi ??

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #6   18. dec 2013 Mht. bøger kan jeg anbefale "Den store kaninboka" - den er norsk og skrevet af en dyrlæge. Meget nem at forstå, ellers er googles oversætter god til at oversætte norsk. smiley

• Trisse A
    Trisse A Tilmeldt:
    okt 2013

#7   18. dec 2013 Simse tusind tak smiley vil se hvor jeg kan bestille den hurtigst hjem hihi smiley
    Og ih mine pakker med kanin tilbehør er ikke kommet, de har valgt at sende 2 pakker, den ene er afsendt, den anden har kun registreret ordren -.-

• #8   18. dec 2013 Trisse - Min har ikke en eneste gang skidt eller tisset udenfor buret. Men jeg lod ham også være i buret den første uge, og lagde alle pøllerne op i toilettet hele tiden, og tørrede tis op med et stykke papir og lagde i toilettet - det var dog kun nødvendigt to gange, siden da har han kun tisset i toilettet smiley Derudover er det en god ide at placere høhækken ved toilettet, da de oftes vil besørge mens de spiser smiley

Kommentér på:
Kanin spørgsmål!

Annonce