{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Spørgsmål *kanin* {{forumTopicSubject}}

Har et par spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde svar på!

Jeg har en dejlig hun kanin som er omkring et halvt år smiley
som jeg er rigtig glad for.

Men her på det sidste har jeg bemærket at hun ikke spiser særlig meget hø, hun nipper lidt til det engang imellem men det er også det, jeg kan se at hun ikke har spist ret meget af det når jeg kommer hjem. Førhen var hun helt vild med det og kunne simpelthen bare blive ved med at spise at sit hø.
hun har ikke ændret sin adfærd eller noget smiley

Også har jeg en stort problem med hendes tisseri, hun tisser nemlig næsten hver gang hun kommer op af buret. Har prøvet at mindske tiden hun er oppe af buret, men det hjælper ikke, hun kan finde på at tisse efter 1 min hun er kommet op? og det er ret generende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål *kanin*
  • #1   22. nov 2013 Hvor meget får hun af andet foder? Samt spiser hun op?

• #2   22. nov 2013 Ja hun spiser op, stort set hver gang smiley
    Jeg fylder op til man ikke kan se bunde om aftnen

• #3   22. nov 2013 Mht. tisseri, har den så ikke mulighed for selv at hoppe ind ?
    Vores bur har bare åben låge hele tiden, så den selv kan hoppe ind, og det fungerer fremragende. Det tager lidt tid før de helt fatter at hoppe ind, gøre sit halløj, og så ud igen, og der sker da et par uheld om måneden uden for buret stadigvæk, men det er ingenting.

• #4   22. nov 2013 Desværre jeg har ikke sådan en lille låge i mit bur, det er kun sådan en stor en foroven, men den har hun også hoppet ned i et par gange, men det er mest når hun er kommet op i sengen, hun tisser det er ikke sket så mange gange når hun bare løber rundt på gulvet

• #5   25. nov 2013 Hej. Har du prøvet forskellige typer hø ?
    Du kan i en periode supplere høet med noget af det lidt dyrere med tørrede brændenælder eller mælkebøtter og på den måde vænne Kiko til at spise hø. Du kan også putte 5-7 rosiner i og se om det hjælper. Mine kaniner elsker rosiner, og det tror jeg alle kaniner gør.
    Spiser hun grene, blade og ukrudt, kål, broccoli, græs ?
    Grene og blade er det mine kaniner spiser i dagstimerne i haven, nu når der snart ikke er mere græs.

Har hun en toiletbakke på gulvet ? Det er godt det kun er sjældent hun tisser på gulvet, det viser at hun har forstået det foregår i buret.
    Det er for at afmærke sig hun gør det i sengen. Ligesom når hunde kommer forbi en busk og lige tisser, fordi der har været en anden hund. Lavina (min kanin) tissede også et par gange i sengen da jeg fik hende og hun var de der 7 mdr. så jeg ved hvor generende det er smiley Jeg opdagede, at hun ikke selv kunne hoppe ned fra sengen, når først hun var kommet op.(hun er mindre end de andre jeg har, så jeg tænkte ikke over det) Hopper hun selv op i sengen, eller løfter du hende derop? Kaniner gør åbentbart bare det de vil når de er unger. ligesom med børn og hvalpe

Kommentér på:
Spørgsmål *kanin*

Annonce