{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

For kaninens skyld? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen på GG.

Jeg håber i har haft en rigtig god jul og godt nytår når vi kommer dertil.

Jeg har lige et spørgsmål til jer.

Hvad ville i gøre for at kanin vil føle sig så tryg som muligt?

Jeg spørger fordi at jeg i morgen skal op og hente min skønne Arcobalena, og hun skal meget gerne føle sig tryg.

Der er mange der lader den blive inde i buret 2-3 dage og så begynder at snakke med den?

Andre lader den løbe rundt på gulvet i nogen tid og sætter den så ud i buret?

Hvad syntes i?

(lånte lige dit billede Diamond) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For kaninens skyld?
  • #1   30. dec 2013 Da jeg fik Hector hjem satte jeg ham i buret og gav ham fred og ro i et par timer, så han kunne finde ud af hvor han var kommet hen. Og efter nogle timer satte jeg mig så ud til buret og lod ham komme til mig smiley Simpelthen for at lade det hele foregå på hans præmisser, han skulle komme hen til åbningen hvis han ville snakke - for buret er jo hans territorie.

Og nøj hvor er det en sød lille uldtot du skal hente smiley

• #2   30. dec 2013 Jeg lod mine sidde i buret i en dags tid, hvor det eneste jeg gjorde var at give dem mad og vand smiley dagen efter begyndte jeg så småt at nærme mig dem. På den måde er du sikker på, at du ikke nærmer dig dem for tidligt smiley

• ^Jullerne^
    ^Jullerne^ Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 38
    #3   30. dec 2013 Jeg lader den sidde inde i buret så den lige falder til ro og får snust lidt, og så efter 2 - 3 timer efter tager jeg den ud i 15 min. Ud på gulvet og så kan den selv bestemme om den vil hen til mig.

• #4   30. dec 2013 Da jeg fik Mira hjem for godt en måneds tid siden var det første jeg gjorde at sætte hende ind i hendes bur og så snakkede jeg med hende imens at hun var derinde...
    Idag er hun rigtig kælen og hopper ud på mit skød når jeg kommer for at fodre smiley

• #5   30. dec 2013 Tusind tak smiley det hjalp mig virkelig meget!!

Og line: Ja jet kan næsten ikke vente smiley

• #7   30. dec 2013 Min kanin Elliott er fritgående, han er så tam at han ofte bare ligger midt på gulvet og sover xD.

Men bliver han bange så løber han under sengen.

Jeg havde kun Elliott i buret i ca. en 5-6 timr,også åbnede jeg derind til og satte mig på gulvt, jeg har ALTID selv ladet ham komme og ikke taget fat omkring ham og taget ham hen eller noget, og han er blevet meeeeget tam, han vækker mig hver morgen ved at slikke mig i hovedet xD

• #8   30. dec 2013 tusind tak,

Camilla; nej hvor sødt smiley smiley

Kommentér på:
For kaninens skyld?

Annonce