1.774 visninger
|
Oprettet:
Kanin og hund. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg har i dag hentet min søde lille kanin unge, jeg har haft kanin før men det er efterhånden nogen år tilbage så det er dejligt med en lille ninus igen.
Hun er virkelig sød, rolig og meget nysgerrig, så det deeejligt.
Nu til mit spørgsmål, det er meningen hun skal gå frit på mit værelse og senere hen når hun er helt renlig også i stuen. Men i stuen er min hund også, en lille shih tzu på 4kg, han er meget rolig og glad for små dyr - så mit spørgsmål er hvordan jeg kan introducere dem bedst muligt for kaninens skyld og hvor langid der bør gå?
Go aften
feb 2015
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 17
Man hører altid om at hunde og kaniner overhovedet ikke enes men det passer overhovedet ikke, min kanin på 5 år og min hund på snart 2 fungerer sindsygt godt sammen de kan endda finde på at sidde og slikke hinanden i hovedet nogle gange
Så kaniner og hunde kan altså godt have et rigtig godt venskab!
sep 2015
Følger: 9 Følgere: 60 Gnavere: 3 Emner: 26 Svar: 215
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
dec 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
De vænner sig stille og roligt til hinanden - ligenu går vi lagsomt frem da vovsen er bage for den lille kanin
feb 2015
feb 2015
Jeg tror også deres venskab har noget at gøre med at da vi fik min hund var min kanin i brunst og derfor (måske) kunne den tror at den lille hund vi kom hjem med var hendes unge, hvem ved?
Kanin og hund.