1.709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hund og kanin Hund og kanin

Hejsa GG ^,^
Hvordan går det? Noget nyt?
Ej okay, det her Emme er lavet til at spørger jer, eller "spørger" som sådan er det vel ikke. Men, jer der har hund og kaniner, kan de gå sammen? Jeg har selv en hund og kaniner. Den ene kanin kan sagtens med José, men de tre andre river hende...så nu vil jeg spørger om jeres dyr kan med jeres hunde, evt andre dyr såsom kat?
Men læg et billed, eller fortæl om din "historie" smiley
Ellers, god dag til alle fab mennesker Ü

- Team ~ Presim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kanin
  • #1   28. jul 2013 Både min hund, mine marsvin og min kanin kan hygge sig sammen..
    Det skal så lige siges at alle 3 parter er handyr...

profilbillede
  • #2   28. jul 2013 Nurh hvor cute smiley

• #3   28. jul 2013 Vores hund og kat kan sagtens sammen smiley min hund er en jackrussel, hurtig, og god til at "slagte" der hvor vi boede før og havde stalkatte var der tit en død kat smiley hun dræber det der flygter smiley og når vi får nye katte skal den være ovenpå i starten så den kan lugte af os og så kan hun møde den smiley

profilbillede
  • #5   28. jul 2013 Kaninen og hunden kan godt snakke sammen hvis kaninen er i buret, og Jackie udenfor smiley men Jackie er jo en "jagt" hund og jager jo sådan noget som kaniner for at dræbe smiley
    så hun står ligesom en bodyguard hun vil spise kaninen først hvis den kommer ud smiley

og vores kanin og kat kan ikke rigtig sammen, for katten er bange for kaninen smiley og da den endelig turde gå hen til den, fik Jackie (hunden) lige fældet lidt pels af den smiley

profilbillede
  • #6   28. jul 2013 Stumpen:
    Kan lige forestille mig det xD

• #8   28. jul 2013 De vil gerne lege sammen smiley

profilbillede
  • #9   28. jul 2013 Vores hunde er rigtig dygtige sammen med kaninerne - Her er to unger fra et tidligere kuld (sidste år). Vi har også kat, men hun har ikke mødt kaninerne sådan rigtig endnu, udover på hver sin side af hegnet, da hun stadig er ret voldsom, fordi hun er killing smiley Dog er både vores hunde og kat med ude ved kaninerne, når vi fodrer og hygger med dem smiley Vi synes det er vigtigt at især vores hunde, lærer at man er rolig i selskab med andre dyr og selvfølgelig også børn, derfor er de også en stor del af vores interesse for kaniner!

profilbillede
  • #11   28. jul 2013 Nurh smiley

Kommentér på:
Hund og kanin

Annonce