Valg af dyrlæge sjælland (marsvin) {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Skal først og fremmest siges at jeg har været til dyrlægen, og har fået diagnosen på min ene pige at hun har en kræftknude... Den sidder sådan i svælget/øverst på halsen.
Jeg har ikke brugt denne dyrlæge så meget, og han virkede simpelthen så usikker... Jeg har valget operation eller aflivning, selvom hun indtilvidere har det fint (har ikke tænkt mig bare at lade hende gå, med den placering).. Hun spiser fint og har ikke tabt sig, vejer ca. 1200 g.
Jeg har bare en smag i munden af for meget usikkerhed på området, jeg har ikke svar nok til at jeg føler hun skal aflives, men dyrlægen virker heller ikke så sikker på gnavere at jeg tør overlade hende til en operation hos ham... Ved godt man bør stole på dyrlægen... men står bare med den følelse.
Da jeg ikke kender til hvilke dyrlæger som der er gode erfaringer med på sjælland indenfor marsvin, ville jeg høre om i kan anbefale nogen? så vil jeg ringe rundt og snakke med dem om problemet.
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
sålænge hun ikke virker til at have det skidt (spiser og prutter som hun plejer) ville jeg nok lige vente lidt med den blå sprøjte...
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Hvis du bor i Københavnsområdet kan jeg anbefale Karin Zekiros i Glostrup
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 10 Emner: 17 Svar: 82
Sweet Leaf: Tak.. Bor godt nok ikke derinde af, men kører gerne... ved godt at de skal se hende, men ringer rundt og snakker med nogen forskellige om en evt. operation.
maj 2013
Følger: 26 Følgere: 28 Emner: 18 Svar: 692
Hende vil jeg anbefale.
Hun ligger i lille skensved tæt på køge
http://smaadyrsklinikken.dk/DK.aspx
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
maj 2013
Jeg blev desværre kun dobbelt så forvirret da jeg havde ringet rundt og snakket med lidt forskellige... Tænkte til sidst, nu tager jeg bare ham der har kigget på den i forvejen, men så bad han mig faste marsvinet fra dagen før operationen og det havde en anden dyrlæge, som virkelig lød som om hun vidste en hel del om marsvin sagt at det må man ikke med marsvin... fik så endelig et opkald tilbage fra den større klinik i byen og de tager hende ind mandag, kigger - tager en biopsi og hvis der er nogenlunde gode udsigter, så prøver vi operation
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Så det håber jeg ikke at har tænkt dig.. jeg kunne ikke helt udlede det af dit indlæg.
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2013
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 420
Valg af dyrlæge sjælland (marsvin)