Er det for koldt {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en dværgkanin, som tit går løs i huset sammen med min hund, han opfører sig også mere og mere som en hund
Jeg bor i et hus hvor der er en lille have der er spærret af. Her i løbet af sommeren har min kanin fået lov til at løbe ind og udenfor som han har lyst. Jeg tænkte på, at nu hvor der begynder at blive koldt, kan han så stadig få lov til at løbe rundt udenfor? Jeg snakker 2-5 minutter af gangen og ikke mere end det, så selvfølgelig flere gange om dagen
Jeg lukker ham jo selvfølgelig ikke ud i sne, regn og frostgrader når han jo er en indekanin, men er det i orden at han får lov til at løbe udenfor i kort tid når der bliver koldt/koldere, eller er det bedst hvis det kun er hunden der nøjes med at komme ud?
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Nej, det er ikke for koldt, hvis det ikke er længere end de 10 min. Hvis du gerne vil fortsætte med at kunne lukke den ud i haven samtidg med hunden render ud, tror jeg ikke der er problemer med det.
Den kanin jeg har har været vant til at være ude et par tmer i dens indhegning de sidste 3 måneder, tror jeg om dagen. Jeg gør det at jeg bærer den ind efter ml 30-1 time til den kolde is-vinter. De har jo pels, (Jeg har også hund, som er i huset med min stuekanin når vi er her, når ikke lukker jeg kaninen alene ) så jeg vil ikke tro der sker noget ved at de komme ud kort tid, 10 min når vinteren først rigtigt begynder
jul 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 20 Svar: 50
Er det for koldt