{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det for meget?
  • #1   20. aug 2013 Det ser ud som om der er mindre salat på billedet end i virkeligheden...:)

• #2   20. aug 2013 Hvilken slags salat er det? Det ligner ruccola, men kan ikke rigtig se det smiley
    Selv ville jeg sprede den portion der er på billedet over de to gange. Så en gulerod+halvdelen af det salat to gange om dagen. Men det kommer jo an på hvor stor din kanin er smiley

• #3   20. aug 2013 Giver Celina ret!
    Men lad vær med at give så meget salat og gulerod i starten hvis den ikke er vant til at få grønt, og så to gange om dagen smiley
    Men hvis du deler det op i to portioner, så er det okay smiley

• #4   20. aug 2013 Nej ikke hvis den er vant til det. Mine kaniner får sådan en potion mange gange om dagen (blandet grønt) smiley

• #5   20. aug 2013 den får forhåbentligt andet eller er det hvad den får hver dag året rundt? fejlfodring kan ske hvis man fodrer for ensidigt...

• #6   20. aug 2013 Det er selvdyrket salat direkte fra haven. Ved ikke hvilken sort det er...
    Den er vant til at få salat, for vi har altid for meget... Der kommer meget salat når man dyrker det selv!;)
    Gulerødder er hun også vant til... Meget enda...Nærmest hendes livret... Hmmm... Ja.
    Jo hun får andet, lad mig forklare:
    Hun plejede kun at få det her om aftenen og så en masse forskellige urter om morgenen...Hun har selvfølgelig fri adgang til vand og hø døgnet rundt, og så får hun en halv dl kanin piller (blandet med lidt havregryn) hver morgen:) Men da vi er ved at løbe tør for urter, ville jeg give hende noget andet og det kunne så være dette?:)

Hov... Var lige ved at glemme at sige at hun er løvehoved/dværgvædder;)

• #7   21. aug 2013 Hvis det er en dværgkanin, ville jeg nok ikke give en så stor portion to gange. Men det kommer jo også meget an på hvor høj dens forbrænding er, og hvor meget den er aktiv smiley

• #8   21. aug 2013 Okay:)
    Tak allesammen!:D

Kommentér på:
Er det for meget?

Annonce