{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Rotter - Info tak! {{forumTopicSubject}}

Hej igen GG. smiley

Jeg har en ret så dejlig fyr, der deler den samme passion for dyr som jeg, som også gerne vil have rotter. Derved har jeg løsningen!
Jeg kan have rotter ved ham, og så se om min mor hen ad vejen løsner op, når jeg jo skal passe dem, fordi han skal et eller andet.

Hvis hun ikke gør og jeg stadigvæk ikke må, kan de jo så heldigvis være ved ham, og så må de bo der. Der er jeg alligevel så tit. smiley

Men jeg skal have lidt information om de kære kræ så. Altså alt, da jeg jo aldrig har haft rotter før! smiley

Jeg ved jeg skal have mindst to, og de skal have en masse aktivitets muligheder og så videre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rotter - Info tak!
  • #1   2. sep 2013 Du må ikke bruge spåner som strøelse, det er noget med at det blandet med deres tis kan skabe gener for luftvejene.

Hundekiks og sådan noget kan gives som en godbid, eller til at slibe deres tænder.

Kogte æg med skal på er god underholdning for dem, hvor man lige sørger for der er hul i så de kan komme videre ind. Og mine ELSKER det.

Hvis det er til kæl, så køb fra opdrætter hvor de er vant til at være i hænder fra små af. Så får man de mest kælne små dyr man kan forestille sig.

Ellers søg på nettet, der er god info :). Rotter er et skønt kæle- og/eller hobbydyr. Jeg har mine 4 piger til hobby, og elsker at se på hvordan de tumler rundt :).

Kommentér på:
Rotter - Info tak!

Annonce