758 visninger
|
Oprettet:
Info om Rotter {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg ved ikke om emnet har været oppe før, men jeg vil MEGET gerne høre om ALT jeres viden om Rotter. Da jeg snart får anskaffet mig to.
Jeg er selv typen der læser alt om dyret inden jeg får det så det kan få alt det optimale - og lidt mere til
som de har brug for.
Så jeg vil høre om der er nogle skarpe hjerner her inde som kan give mig noget info da der aldrig kan blive for meget af det
Knus og kram
Mandy Sisse
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Emner: 21 Svar: 675
Der finder du en masse god information!
1 - sørg for at købe din kommende rotter fra en seriøs tamrotteopdrætter, der har fokus på helbred og temperament frem for farver og varianter.
2 - sørg for at anskaffe dig et bur med "højt til loftet" så det kan fyldes med en masse køjer. Rotter er meget aktive dyr som elsker at klatre.
3 - sørg for at bruge et ordentlig grundfoder som er nærende og gerne noget, de ikke kan sortere i. Udover grundfoderet kan man give lidt forskellige godbider og madrester (ikke krydret).
4 - sørg evt for at stikke lidt penge til side hver måned til en "dyrlægekonto". Opstår der noget akut en søndag aften kan det være svært at trække 1500kr op af hatten til et dyrlæge besøg.
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 55
Tusinde tak for jeres fede svar, ALT info kan bruges så de kan få et dejligt langt og lykkeligt liv. Har fundet et kæmpe bur til dem så de rigtig kan røre sig og hygge når de ikke kommer ud
Jeg vil kontakte LUX-Rotter for nogle dejlige frisk unger
Info om Rotter