{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Info om Rotter {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg ved ikke om emnet har været oppe før, men jeg vil MEGET gerne høre om ALT jeres viden om Rotter. Da jeg snart får anskaffet mig to. smiley
Jeg er selv typen der læser alt om dyret inden jeg får det så det kan få alt det optimale - og lidt mere til smiley som de har brug for.
Så jeg vil høre om der er nogle skarpe hjerner her inde som kan give mig noget info da der aldrig kan blive for meget af det smiley

Knus og kram
Mandy Sisse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om Rotter
  • #2   25. jan 2012 (link fjernet)
    Der finder du en masse god information!

1 - sørg for at købe din kommende rotter fra en seriøs tamrotteopdrætter, der har fokus på helbred og temperament frem for farver og varianter.

2 - sørg for at anskaffe dig et bur med "højt til loftet" så det kan fyldes med en masse køjer. Rotter er meget aktive dyr som elsker at klatre.

3 - sørg for at bruge et ordentlig grundfoder som er nærende og gerne noget, de ikke kan sortere i. Udover grundfoderet kan man give lidt forskellige godbider og madrester (ikke krydret).

4 - sørg evt for at stikke lidt penge til side hver måned til en "dyrlægekonto". Opstår der noget akut en søndag aften kan det være svært at trække 1500kr op af hatten til et dyrlæge besøg.

• #3   25. jan 2012 Og rotter kræver dyrlæge. Specielt hvis man har fået dem fra dårlige linier. Hvilket der efterhånden findes flere af end der findes gode linier, fordi der er så mange useriøse opdrættere rundt omkring, der avler på hvad som helst.

• #4   25. jan 2012 Hej alle sammen.

Tusinde tak for jeres fede svar, ALT info kan bruges så de kan få et dejligt langt og lykkeligt liv. Har fundet et kæmpe bur til dem så de rigtig kan røre sig og hygge når de ikke kommer ud smiley
    Jeg vil kontakte LUX-Rotter for nogle dejlige frisk unger smiley

Kommentér på:
Info om Rotter

Annonce