Godt, stort men billigt? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne have et nyt hamsterbur, men er ikke sikker på hvor længe min hamster lever, ville det være smart at købe nyt? Jeg er sikker på jeg ikke skal have hamster efter igen! Hvis det er smart hvilket bur ville i så anbefale? Helst billigt, da jeg gerne snart skulle have råd til det hvis det skal gøre nytte, for tror ikke un har ret lang tid tilbage, da hun snart er 3 men man kan ikke mærke det på hende, men det kan jo komme lige pludseligt en dag.
Er også villig til at købe af andre, dog skal det være et godt og billigt bur! Har søgt herinde i marked men har ikke kunnet finde et jeg kunne lide, og jeg synes passede til prisen..
OPS! På billedet er der en blå kasse, den har hun ikke mere, da hun kunne kravle over kanten.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/hamster_maus/80cm/281871
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
En hamster bliver i gennemsnit 2 år. Så hun er jo allerede en meget gammel dame.
Et hamster kan nemt få stress og i den alder vil hun simpelthen dø af det. Og at få nyt bur ny indretning og sådan noget er det der kan stresse en hamster mest..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Men ja, jeg ville nok også kun købe et nyt bur, hvis du skal have en ny bagefter. (eller kender en der vil købe/overtage det nye bur bagefter)
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
Okay, så kan jeg da bruge pengene på andre ting til hende, dog ikke for mange, da hun jo kan blive stressset men jeg tænkte på om hvordan jeg kunne aktivere hende mere, for ved virkelig ikke hvordan, hun har fået grene ind og et stykke bark, hun har også hjul, hus, paprør x3, og en sten. Men synes hun træls når hun ikke bliver stimuleret nok, for så bider hun i lågen, og det larmer sindsygt
Godt, stort men billigt?