574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kanin: Dyrlægen idag :-( Kanin: Dyrlægen idag :-(

Så var vi ved dyrlægen med den lille nye i dag fordi han var helt sløv - og har været det et par dage... Hun sagde han var helt bleg i øjnene. Og så fik han to sprøjter og noget med hjem vi skal give ham. Og så skal vi se tiden an. Men hvis det ikke bliver bedre så skal vi vælge om vi finde ud af om han skal gå igennem en masse undersøgelser eller ej. . For så siger hun at det er medfødt. og der desværre nok ikke er meget at gøre..:-(
Håber VIRKELIG han bliver bedre de næste dage... Kryds fingre for min lille ninus..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin: Dyrlægen idag :-(
  • #2   20. jun 2012 jeg kan se du har flere kaniner og de er i løbegård sammen (kan se to på et af fotoerne), mon en af de andre kan have skadet ham....?

• #3   20. jun 2012 Nej det er der ikke nogen af dem der har.. Når de en gang imellem kommer i løbegård er det når vi andre også sidder i haven.. Det eneste de gør sammen når de er i løbegård er at vaske hinanden hehe.. smiley
    Dyrelægen gav ham en sprøjte med B vitamin og noget andet jeg ikke lige kan huske, men det skulle give ham mere appetit.

• #4   21. jun 2012 Ej helt ærligt de skader ikk hinanden, jeg sidder ved siden af det bur når de er i det. Fordi de er der sammen engang i mellem...

Og her står flg; "Hvis kaninen slikker din hånd så er det fordi den udtrykker tak og tilfredshed. Kaniner der godt kan lide hinanden kryber også tæt sammen, og slikker hinandens hoveder."

• #5   21. jun 2012 Når kaniner slikker hinanden, så er det dominans
    Så i kaninverdenene så har det intet med tak og tilfredsstillelse at gøre

Den der bliver slikket, er den som dominere, da den får den anden til at slikke sig

• #7   21. jun 2012 min kanin slikker aldrig på mig.... men han kan godt finde på at gnave lidt i mine tånegle hvis jeg sidder med bare tæer...HVAD mon det betyder*SS*

• #8   21. jun 2012 Ja det ligner ikk dominans. Albert han elsker hvis de andre gør det. Så lægger han sig til at sove.
    Men hvad har alt det med mit oprindelige indlæg at gøre?? D kan jeg ikk se..

Kommentér på:
Kanin: Dyrlægen idag :-(

Annonce