Kanin i chok? :( Kanin i chok? :(
Hej GG! Idag, havde jeg min lille Stitch løs på mit værelse. Han var meget glad og aktiv, snusede til alt og lavede nogle små glade hop. Da jeg ville sætte ham i buret igen, var han kravlet ind under mit skrivebord, jeg kravlede så ind under bordet for at tage ham, trykkede han sig ned til gulvet, så jeg gik væk for at give lidt luft. Mens jeg stod og ventede på at han skulle komme ud af sig selv, væltede han - og ja han væltede bokstavleligt!! Jeg skyndte mig hen til ham og han lå bare helt slapt med benene stritene ud i luften, og hans øjne blev ligesom " blålige" i det, og han holdt næsten op med at trække vejret..... Jeg skyndte mig at prøve at vække han og det krævede "kun" et par små prik til han, før han vågnede igen. Han kom på benene, og og hypper ventilerede et par sekunder. Så var alt normalt ved ham igen. ( det skal lige siges, at fra han væltede, til han igen stod på benede nok tog omkring 4-6 sekunder kun) jeg skyndte mig at give han noget vand og et æble, for at han skulle få noget sukker og væske i kroppen....
Hvad kan der være sket?
Tror i der er risiko for at det kan ske igen?
Er det noget man bør tage til dyrlægen med?
Håber i kan hjælpe mig.
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Umiddelbart ville jeg måske sige han var træt og ville slappe af. Det kan se noget voldsomt ud
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
http://www.gnavergalleri.dk/video/kaniner/14130-naar_elliott_vil_sove_
jun 2013
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 1 Emner: 43 Svar: 201
aug 2013
Følger: 114 Følgere: 47 Gnavere: 22 Emner: 29 Svar: 246
Det tog lige nogle gange før jeg havde vænnet mig til det.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 49
Kanin i chok? :(