{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Hjælp..!! *Kanin* {{forumTopicSubject}}

Jeg har et kuld på seks, hvor vi idag fandt 3 af dem døde.
Men en af dem er simpelthen ikke helt død.
-JEG VIL IKKE KRITISERES ELLER HAVE NEGATIVE KOMMENTARER OMKRING MIN ALDER. I KENDER MIG IKKE, OG JEG HAR SIDDET OG LÆST EN MASSE OM KANINAVL, MEN HAR ALDRIG LÆST OM DETTE PROBLEM-

Den trækker stadig vejret, og ligger og smasker, og så spjætter den. I vil sikkert mene, at det er døds-kramper, men nej, fordi den trækker vejret! På et tidspunkt døde den, og så vågnede den igen.
Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, og jeg har sådan brug for hjælp! )-:
Jeg ved ikke om den lider eller hvad den gør, og jeg vil hjertens gerne tage den til dyrlægen, men min mor er ikke hjemme, og hun arbejder rigtig langt væk, så det har jeg ikke mulighed for. Vi har langt den i nogen køkkenrulder, og den har fået sin normale krops temperatur tilbage, imens den før var helt kold.
Men please, hjælp mig, istedet for at række ned på mig. Jeg har virkelig siddet og læst næsten alt om kaninavl, jeg har bare aldrig støt på det her problem før.. s:
Og ja, den ligger med åbne øjne, og den reagere når jeg prikker omkring øjet, men jeg kan overhovedet ikke få mig selv til at aflive den..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..!! *Kanin*
Kommentér på:
Hjælp..!! *Kanin*

Annonce