905 visninger
|
Oprettet:
om marsvin? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg tænkte på om der er nogen kloge hoveder herinde der ved en masse om marsvin. Overvejer måske at anskaffe mig et, men vil gerne vide lidt om dem Ved de skal have rigeligt af c vitamin, og hvis man endelig skal have marsvin, så skal man have to, ved at det ikke er natdyr, de elsker at kæle og at negle skal klippes osv..
Men........
Bider marsvin? er de nemme at tæmme? er det bedst med to hunner eller to hanner? hvor stort skal buret være/hvad skal det indeholde?
Fortæl mig hvad i ved om dem ^^,
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Marsvin bider normalt ikke. Om de er nemme at tæmme kommer an på, hvad du vil kalde tam?
Om det er to hunner eller to hanner er i mine øjne ligegyldigt, men der skal nok være nogen der vil komme og sige, at to hanner er sværere at holde sammen.
Når de skal have C-vitamin, så sørg for at de får det igennem et ordentligt pillefoder beregnet til marsvin. Det der pulver og dråberne til at putte i vandflasken er penge ud af vinduet.
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 420
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
Jeg vil hellere foreslå man går ind på www.marsvineklub.dk under og vælger infor om marsvin på menuen og kigger særtrykkene igennem Dansk Marsvineklub har.
Man kan også bestilles dem hos DMK's pr. konto : http://www.marsvineklub.dk/pr.php
Hvor man også kan købe marsvin 1 og marsvin 2 bøgerne. Især bog 1 er rigtig god.
De løse særtryk er gratis.
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Gnavere: 4 Emner: 43 Svar: 103
om marsvin?