{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

om marsvin? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg tænkte på om der er nogen kloge hoveder herinde der ved en masse om marsvin. Overvejer måske at anskaffe mig et, men vil gerne vide lidt om dem smiley Ved de skal have rigeligt af c vitamin, og hvis man endelig skal have marsvin, så skal man have to, ved at det ikke er natdyr, de elsker at kæle og at negle skal klippes osv..

Men........
Bider marsvin? er de nemme at tæmme? er det bedst med to hunner eller to hanner? hvor stort skal buret være/hvad skal det indeholde?

Fortæl mig hvad i ved om dem ^^,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  om marsvin?
  • #1   16. maj 2012 Du har helt ret i, at det ikke er nok bare at skaffe et, du skal skaffe to smiley

Marsvin bider normalt ikke. Om de er nemme at tæmme kommer an på, hvad du vil kalde tam?
    Om det er to hunner eller to hanner er i mine øjne ligegyldigt, men der skal nok være nogen der vil komme og sige, at to hanner er sværere at holde sammen.

Når de skal have C-vitamin, så sørg for at de får det igennem et ordentligt pillefoder beregnet til marsvin. Det der pulver og dråberne til at putte i vandflasken er penge ud af vinduet.

• #2   16. maj 2012 jørgen liljesøe har skrevet en god begynderbog der hedder Marsvin Hjemme.:) Den kan lånes på de fleste bibloteker.

• #3   16. maj 2012 Vil lige tilføje man skal passe på med de bøger man kan låne på biblioteket de er ofte rigtig fejl bebefæftet og ikke meget værd.

Jeg vil hellere foreslå man går ind på www.marsvineklub.dk under og vælger infor om marsvin på menuen og kigger særtrykkene igennem Dansk Marsvineklub har.

Man kan også bestilles dem hos DMK's pr. konto : http://www.marsvineklub.dk/pr.php

Hvor man også kan købe marsvin 1 og marsvin 2 bøgerne. Især bog 1 er rigtig god.

De løse særtryk er gratis.

• #4   16. maj 2012 Tak for jeres svar smiley det gav meget info!

Kommentér på:
om marsvin?

Annonce