{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

De kære små {{forumTopicSubject}}

Så blev man lige vækket klokken lidt i 5 om morgenen på sådan en dejlig søndag, fordi mutterne (marsvinene) ville informere mor om at der altså ikke var mere hø tilbage i deres høhæk. Jamen så står jeg da lige op og giver dem noget hø, og så kunne jeg jo ligeså lave morgenmad til dem også, og når nu jeg var i gang kunne jeg ligeså godt selv tage noget morgenmad, og inden man ved af det er man stået op xD
Det er ikke altid lige sådan med de kære små. Til gengæld kan jeg jo så hygge med mutterne i sofaen til morgentv, og da jeg er en af de mennesker som bare ALDRIG bliver for gammel til tegnefilm, så er det jo ikke helt så galt endda.

Håber alle andre har haft/har en dejlig morgen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De kære små
  • #1   6. nov 2011 Min kanin vækkede mig her for lidt siden for at informere om at hun ikke havde mere vand, selvom jeg fyldte den op i går aftes. Og det var ikke fordi hun havde drukket det. Næ nej, det var fordi hun havde været så voldelig overfor den at metaltuttet var hivet ud (;

• #2   6. nov 2011 Her er også ofte morgenhygge med grisene - dog ikke så tidligt smiley (gudskelov, vores larmer helst mens vi er vågne :D)

Her bliver som regel hentet 1-2 grise af gangen ind i sengen og så kan man ligge og vågne med dem, selvom de nu mere mener, at de bare skal sove videre der smiley

• #3   6. nov 2011 Uha, lige præcis sengen er det eneste sted vores mutter ikke får lov at komme. Jeg har en mindre angst for bakterier, så min seng er off limit, men tilgengæld har de deres egne hundesenge og fleecetæpper at ligge i når de er oppe og lign. og det nyder de i stor stil. Især om morgenen når man sidder og hygger med TV'et og en masse nusning.

Kommentér på:
De kære små

Annonce